Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je?

Wat voel je?

32 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt er maar net aan wat je verwacht..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke fanboy komt het wel eens ff vertellen over de speed, die ''goedkope troep''. Ben achteraf toch bllij dat ik ben overgelopen. :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
*Wakker, iets willen doen maar ik weet niet wat, ik mis iets... Maar wat??*

Zo beleef ik het, geen fuck an.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...
zeeerrr simpel
volgende nummer van ne dealer in uwe gsm pakken en die opbellen :wink: :wink:
keus genoeg hier toch
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
speedygirl zei:
ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner :cry:
Klik om te vergroten...

Het hele dealer-klant gebeure draait om vertrouwen, als jij bij een dealer haalt die je totaal niet kent zul je eerder wat slechtere speed krijgen, geld voor alle drugs.
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#6
needlefreak zei:
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
Klik om te vergroten...

Yep zo is dat kerel en als het je 1e keer is wordt je toch meestal geript qua kwaliteit veronderstel ik
Maarja mijn zaak niet eigelijk, ik heb hier deftig gerief liggen dus boeit niet :sunglasses:

Snuif ze!
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Griekske zei:
IK zit ook al een tijd zonder :(
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
Klik om te vergroten...
Nieuwe stuff kopen lijkt me de beste oplossing in u geval :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
probeer nu te stoppen voordat het te laat is...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja das meth, heel ander verhaal. :tongueout:
G
GriekskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
IK zit ook al een tijd zonder :(
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner :cry:
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
somebody?
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#15
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#16
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...

ergens anders aan denken, tis moeilijk maarja.. Dit is ook een test(uitdaging) ben je sterker dan drugs :openmouth: :stoned:
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#17
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...

De meeste mensen krijgen *trek* die trek duurt ongeveer 15 minutjes. Probeer in die 15 minutjes ergens anders aan te denken dan alleen maar aan speed...

Ik ging bijvoorbeeld bellen met een goede vriend of tv kijken en muziek luisteren en dat soort dingen.

Een rondje hardlopen of op internet kijken naar de gevolgen van speed wil ook wel eens helpen.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nog maar eens bij dezelfde dealer geprobeerd, zelfde resultaat, ik slaap niet maar kan nog wel eten en drinken en op het moment zelf voel ik me ni echt super. Heb deze keer zelfs twee gram moeten nemen om iets te voelen en dan nog... begin al te denken dat dat spul niet werkt bij mij :cry:
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#19
mjah, goede tijd om te stoppen :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
speedygirl, je opent dit topic met te zeggen dat je voor het eerst speed gebruikt hebt. een halve gram geslikt en je voelt er niet veel van. wat verder zeg je dat je 2gram genomen hebt en nog bijna niks gevoelt.
amai, wat hebben ze jou gegeven? :confused:
als je hele goeie speed hebt voel je je al super van 1 lijn. (als het de eerste keer is of tijdje geleden)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."