#1
ligt er maar net aan wat je verwacht..
zeeerrr simpelspeedygirl zei:kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doennu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig!
Wat doen jullie op zo'n momenten?
![]()
speedygirl zei:ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner![]()
needlefreak zei:slechte speed.
toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
Nieuwe stuff kopen lijkt me de beste oplossing in u gevalGriekske zei:IK zit ook al een tijd zonder![]()
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
speedygirl zei:kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doennu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig!
Wat doen jullie op zo'n momenten?
![]()

speedygirl zei:kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doennu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig!
Wat doen jullie op zo'n momenten?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."