#1
sommige dinge in het leven moet je ook leren waarderen hé
Mac... zei:Omdat ik eerst pillen gewend was, en genoot van de waas die je krijgt bij pillen. Toen ik de eerste keer pep pakte ging ik ervan uit dat ik ook wazig zou worden, mja, dat gebeurde dus niet echt. Ondertussen weet ik hoe pep werkt in je hersenen en nu kan ik het dus ook waarderen.
zeeerrr simpelspeedygirl zei:kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doennu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig!
Wat doen jullie op zo'n momenten?
![]()
speedygirl zei:ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner![]()
needlefreak zei:slechte speed.
toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
Nieuwe stuff kopen lijkt me de beste oplossing in u gevalGriekske zei:IK zit ook al een tijd zonder![]()
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."