Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je?

Wat voel je?

32 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
sommige dinge in het leven moet je ook leren waarderen hé
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Omdat ik eerst pillen gewend was, en genoot van de waas die je krijgt bij pillen. Toen ik de eerste keer pep pakte ging ik ervan uit dat ik ook wazig zou worden, mja, dat gebeurde dus niet echt. Ondertussen weet ik hoe pep werkt in je hersenen en nu kan ik het dus ook waarderen.
Klik om te vergroten...

t nadeel van pep vind ik dat je je toch wel redelijk nuchter voelt vergeleken met mdma ja. Maar ik vind het eigenlijk allebei even chill. Ik heb niet echt een voorkeur. Bij pep ben je gewoon heel helder ( je ziet ook alles super helder, is wel kix ). Je voelt je gewoon energiereik je hebt zin om dingen te ondernemen. Je hebt zin om te lullen. Maar als je idd het gevoel verwacht dat je van schijve krijgt, dat komt niet. Pep voel je nu eenmaal niet zo heftig door je hele lichaam denderen. Een goeie schijf wel. Maar van een schijf ben je nu eenmaal niet zo alert en energiereik. Als je goeie speed hebt zul je je na een goeie lijn ook echt wel chill voelen. Gewoon een gelukkig/tevreden gevoel. De eerste keer dat ik deed wist ik dat ik niet zon heftige rush moest verwachten als van mdma. Die komt er ook niet bij pep maar je bent wel 10x zo energiereik en een super chill opgewekt gevoel. Verder is pep ook goed als je energiereik wilt zijn, en als je aan de andere kant niet van de kaart wilt zijn maar gewoon nuchter, omdat je bijv. nog iets belangrijks moet doen. op mdma kan dit nie want dan ben je toch al redelijk van de wereld. pep blijf je gwn nuchter en kun je dus vrijwel bij elke gelegenheid gebruiken. Al vind ik op een feestje een schijfje chiller

pep is nou eenmaal niet zo overdreven aanwezig in je lichaam als mdma
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
*Wakker, iets willen doen maar ik weet niet wat, ik mis iets... Maar wat??*

Zo beleef ik het, geen fuck an.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...
zeeerrr simpel
volgende nummer van ne dealer in uwe gsm pakken en die opbellen :wink: :wink:
keus genoeg hier toch
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
speedygirl zei:
ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner :cry:
Klik om te vergroten...

Het hele dealer-klant gebeure draait om vertrouwen, als jij bij een dealer haalt die je totaal niet kent zul je eerder wat slechtere speed krijgen, geld voor alle drugs.
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#6
needlefreak zei:
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
Klik om te vergroten...

Yep zo is dat kerel en als het je 1e keer is wordt je toch meestal geript qua kwaliteit veronderstel ik
Maarja mijn zaak niet eigelijk, ik heb hier deftig gerief liggen dus boeit niet :sunglasses:

Snuif ze!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke fanboy komt het wel eens ff vertellen over de speed, die ''goedkope troep''. Ben achteraf toch bllij dat ik ben overgelopen. :P
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Griekske zei:
IK zit ook al een tijd zonder :(
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
Klik om te vergroten...
Nieuwe stuff kopen lijkt me de beste oplossing in u geval :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
probeer nu te stoppen voordat het te laat is...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nja das meth, heel ander verhaal. :tongueout:
G
GriekskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
IK zit ook al een tijd zonder :(
Wat moet ge dan doen ?weet het ook niet
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."