Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerst keer speed --> slapen?

eerst keer speed --> slapen?

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey man..

ik ga zaterdag voor het eerst speed snuiven...
Ik denk dat ik om 11 uur / half 12 pas een lijn ga nemen (want dan zie ik die gozer pas)... is het dan mogelijk dat ik om een uur of 4/5 gewoon ken slapen? Ik neem gewoon 1 klein lijntje... ik ga niet na een uurtje bij snuvien ofzo...

Ik ben wel van plan om (als ik naar huis ga) een jointje te smoken alleen maar om ff moe te worden haha (helpt dit wel? )

iemand tips?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt idd van de kwaliteit/hoeveelheid af.

Neem gewoon 2 sleutelpunten en kijk na 15 min. hoe strak je staat.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nja je merkt nooit ze heel erg snel dat je strak staat, maar je merkt wel dat je niet kan slapen ervan.
Heb ooit eens in mijn beginperiode een lijntje (kleintje) pep gehad om een uurtje of 4 's middags en 's avonds kon ik er nog niet op slapen, echt op 1 uurtje na de hele nacht wakker gelegen, dus je zult vast niet kunnen slapen, denk ik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet gewoon ueberhaupt niet gaan slapen. Wakker zijn hoort er juist bij. Als ik wil slapen gebruik ik gewoon geen speed.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
pfff blaat,slapen doe je er na een tijdje toch echt ook wel beter van!!
in het begin idd niet,man man nachten wakker gelegen!!
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#6
na mijn eerste keer was slapen gewoonweg geen optie.. heb je een computer op je kamer? dan boeit t niet :grin: anders zou ik een krat bier klaar zetten als ik jou was :beer:

Blowen versterkte bij mij het onrustige gevoel eigenlijk alleen maar..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je wat je zegt een klein lijntje neemt, zal je best kunnen slapen. nja ik kon in elk geval gewoon slapen. je zal niet lang slapen.. maar een paar uurtjes moet makkelijk gaan :)

in elk geval, zo was het bij mij de eerste paar keer.
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik slaap nooit na een goed lijntje, ook als het uitgewerkt is slaap ik nog niet :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zult trouwens wel niet moe zijn als je wakker wordt :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Je zult trouwens wel niet moe zijn als je wakker wordt :wink:
Klik om te vergroten...

neu de eerste dag daarna niet.. maar de dag daaarna wel... :wink: tenminste als je een christelijke hoeveelheid speed gehad hebt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed is overgewaardeerd.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
BobG zei:
Speed is overgewaardeerd.
Klik om te vergroten...
ben ik het niet mee eens... :rolleyes:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou willen we natuurlijk wel weten wat je ervaring was.. hebben we er een speedfan bij? :)
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed boven alles .. echtwaar :P Als je net als mij van mening bent dat het weekend te kort is om te slapen :P
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga het 14 april doen... k heb nog geen tijd gehad.

Er komt wel een trip-reportje bij :grin:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog geen tijd gehad ? met speed creëer je een hoop tijd hoor :P en nog tijd waarin je normaal slaapt ook :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
tips om te slapen....een voor verwarmd bedje, niet te laat nog ff wat nemen, je grens aanvoelen. Maar als je niet kan slapen, de rit gewoon uitzitten he. je weet wat je neemt dus als t goed is ook wat de gevolgen zijn :wink:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#18
mooi gesproken :) Voorverwarmd bed .. ? .. ik zoek nog een mooie dame tussen de 17 en 22 jaar die zondag ochtend mijn bedje komt voor verwarmen !! :P

Overigens een warm bad werkt bij mij juist helemaal tegen als ik wil gaan slapen .. op een of andere manier begint de pep dan weer te werken .. heel vaag :smoke:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benn zei:
met speed creëer je een hoop tijd hoor
Klik om te vergroten...

je creeerd wel een hoop tijd, maar oeijoeijoei wat gaat het dan vlug :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
en oeijoeijoei wat ben je daarna moe... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."