#1
14 Jaar is inderdaad veel te jong om te gaan snuiven, eigenlijk om uberhaupt aan de dope te gaan.
Je bent nu in een fase in je leven waarin je lichaam & geest zich ontwikkelen, als je dat nu naar de klote helpt, kan je daar heel erg veel last van krijgen.
Bedenk jezelf met wat voor mensen je omgaat en wat een mens van 14 voor mogelijkheden heeft om zijn of haar tijd door te brengen. Wat is er voor jou nog spannend als je alles al gedaan hebt als je 16 bent?
Je bent nu in een fase in je leven waarin je lichaam & geest zich ontwikkelen, als je dat nu naar de klote helpt, kan je daar heel erg veel last van krijgen.
Bedenk jezelf met wat voor mensen je omgaat en wat een mens van 14 voor mogelijkheden heeft om zijn of haar tijd door te brengen. Wat is er voor jou nog spannend als je alles al gedaan hebt als je 16 bent?