#1
ik denk als je weinig op hebt dat het wel lukt niet? als je echt veel op hebt natuurlijk niet ![:wink:]()
Ampetha zei:je moet voor je naar bed gaat pep snuiven... maar dan wel zoveel dat je er wel gewoon van kan slapen... dan zet het tijdens je slaap zich niet uit in energie maar in spieren... heb ik gehoord iedegeval... zelf nooit geregeld gedaan eigenlijk..

luf10tje zei:Hmm wat voor training bedoelen jullie???
Als ik voetbalwedstrijd heb neem ik meestal wel 1 lijntje, niet meer... Kga er niet strak van staan ofzo, alleen dat beetje extra energie dat ik nodig ben... Werkt super hoor![]()
SGiZO zei:trainen op speed gaat dit goed of niet? Ik heb het al eens gedaan, maar ik ging bijna neer.. mn hart bonkte speedcore en de volgende dag spierpijn, kweet niet als het resultaten had...Speed doet toch iets met je stofwisseling , heeft dat invloed op de spierbouw??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."