Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MissDior zei: van de pep die ik nu heb zeker 15 lijnen Klik om te vergroten... dan regel mij die ook maar voor q-base lol"
"boels zei: SGiZO zei: trainen op speed gaat dit goed of niet? Ik heb het al eens gedaan, maar ik ging bijna neer.. mn hart bonkte speedcore en de volgende dag spierpijn, kweet niet als het resultaten had...Speed doet toch iets met je stofwisseling , heeft dat invloed op de spierbouw?? Klik om te vergroten... pep breekt u spieren keihard af, dus heeft geen enkel nut Klik om te vergroten... ben ik niet met je eens als je traint om vet te verbranden dan kan speed het proces alleen maar versnellen dus als je traint om af te vallen dan is dat niet zo slecht hoor wel inderdaad uitkijken dat je je niet over traint"
"ja sorry hoor maar 50 mg vind ik echt te weinig ik gooi me op q-base ook een van 200 mg dan weet ik inieder geval zekker dat ik lekker ga ik herhaal in een slechte pil zit al meer dan 50mg kijk als het nou zijn eerste keer ik ok"
"Mr 187 zei: snatsy zei: en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule Klik om te vergroten... Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen? En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+ Klik om te vergroten... je kent alleen maar pillen met 120 mg maar 50 mg per cap vind je genoeg"
"goed zo zeg het ze maar mr sossa PS de sos is lekkerder dan gister"
"heb je niks gehaald dan om 21 is hij klaar met trainen lol heb maar gelijk een hele gehaald :P :P :P"
"krijg net me fax binnen :P"
"ja dat is heel braaf van je inderdaad ne ik hou me dit weekend een beetje in ff wat serotine sparen voor Q-base lol"
"drlove zei: hallo mensen. Binnenkort is het dan zo ver Q-Base. ik was van plan om zelf capsules met 50mg mdma kristallen te maken. Maar omdat 16 uur feesten op alleen mdma mij vermoeiend lijkt was ik van plan om ook wat speed te snuiven (voor wat energie). nu heb ik al een aantal keer xtc gebruikt, en 1x in combi met een klein lijntje speed. dat is ook mijn enigste lijn geweest. nu vraag ik mij af hoe het anderen is bevallen de combi mdma en speed? Klik om te vergroten... laat ons aub ff weten of je lekker bent gegaan van je 50mg ik zou er toch maar een paar van 50 maken voor de zekker heid"
"in een pil zit toch ook kristal of niet?????"