Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep in dancing?

pep in dancing?

42 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
hardcoreslave zei:
prz gewoon op het toilet met de sleutel, doe ik ook altijd wanneer ik op een feest ben :grin:
een lijn leggen kost veel te veel tijd en kans is groter dat je gesnapt wordt door de beveiliging
Klik om te vergroten...


Hoe bedoel je dat? Iedereen duurt eeuwen op de wc met feesten en evenementen. In amsterdam met koninginnendag moest ik 10 minuten wachten per persoon die naar de wc moest. Sja wat doen ze daar allemaal :openmouth:
R
ReflectionLid
01-01-2024, 00:00
#2
roaren* zei:
en zorgen dat ze je voeten nie heel de tijd zien bewegen onder de deur :P
Klik om te vergroten...

Als iemand daarnaar vraagt moet je vragen wat ze dan naar je voeten zaten te kijken onder de wcdeur door ofzo :P gelukkig nooit gehad zo'n situatie :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
voor een party meestal 2 of 3 lijnen voor we naar binnen gaan en dan verder bij een drankje in...op de wc tijdens zo'n party gak toch maar niet meer doen, vaak genoeg lui gezien die bezig waren en dan komen die security gasten binnen...BAM deur open en dan zie je ze denken: 'kjenker!'

kzeg niet dat t altijd zo gebeurt ma dan toch liever in de drank of een bommetje :rolleyes:
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga gwn naar de toiletten, ga neerzitten met alles naar beneden zodat het lijkt dat ik echt aan het schijten ben, dan leg ik snel snel mn lijnte, doe het zo snel mogelijk naar binnen, zorg ervoor dat alles netjes weg is en dat je het niet ziet aan me, dan doe ik alsof ik mn riem aan doe en doorspoel, werkt altij heel goed, i kben nog nooit gepakt !
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
hardcoreslave zei:
prz gewoon op het toilet met de sleutel, doe ik ook altijd wanneer ik op een feest ben :grin:
een lijn leggen kost veel te veel tijd en kans is groter dat je gesnapt wordt door de beveiliging
Klik om te vergroten...


Hoe bedoel je dat? Iedereen duurt eeuwen op de wc met feesten en evenementen. In amsterdam met koninginnendag moest ik 10 minuten wachten per persoon die naar de wc moest. Sja wat doen ze daar allemaal :openmouth:
Klik om te vergroten...

hij bedoeld speed zakje pakken, sleutel er door heen halen en je sleutel leeg snuiven.

is in 10 seconden gebeurt. is idd sneller als een lijn leggen, maar stuk minder comfortabel :P
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
in een feest waar je niet zomaar naar binnen/buiten kan is er niks anders dan de WC om te snuiven :( maar nu snuif ik ook nooit op feesten ik gebruik liever XTC, dat zo mogelijk en chill :)
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet busje zei:
in een feest waar je niet zomaar naar binnen/buiten kan is er niks anders dan de WC om te snuiven :( maar nu snuif ik ook nooit op feesten ik gebruik liever XTC, dat zo mogelijk en chill :)
Klik om te vergroten...

jep, en van pep worde stil en beweegloos, terwijl x .... :hearteyes:

:beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
boels zei:
gewoon terplekke zakske opene, buiske in steke en snuive
Klik om te vergroten...

Hoplaah en gaaaan!!! :mrgreen:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wink:
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
boels zei:
gewoon terplekke zakske opene, buiske in steke en snuive
Klik om te vergroten...

Hoplaah en gaaaan!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

da zou ik dus nooit kunne... ik heb namelijk het vreemde trekje da ik het ni kan verdage als iemand zie da ik snuif als iemand da doe word ik helemaal zenuwachtig en dan gaat da ni...zit waarschijnlijk in men hoofd hoor maar ja wat doe je er aan
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#11
da vind ik er ook van :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Benn zei:
poepen op een vreemd toilet ? blehhhhh
Klik om te vergroten...

Lekker boeiend.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, maar hij moet waarschijnlijk zijn ouders kunnen roepen om de billen af te laten vegen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hebben we het hier wel eens over uun bullet gehad, je weet wel party-sniffer, geloof dat deranged net zijne te koop heeft gezet :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee die had ik al langer niet meer, potje kapot getikt. :sunglasses:
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal op de wc maar als er van die gillende domme wijven staan die zich aanstellen over hun nett gebroke nagel of andere onzin, doe ik het ook wel is buiten of ergens in een hoekje
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
MetaalKonijn zei:
Benn zei:
poepen op een vreemd toilet ? blehhhhh
Klik om te vergroten...

Lekker boeiend.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, maar hij moet waarschijnlijk zijn ouders kunnen roepen om de billen af te laten vegen.
Klik om te vergroten...

Als die nou nog een lijntje voor 'm legden, zou ie het helemaal perfect voormekaar hebben.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#17
laatst op kraakfeest bij de westergas, helemaal moeilijk doen op de plee, 5 minutenlater zag ik dat eigenlijk iedereen het liever op de dansvloer en het liefst in zoveel mogelijk ligt deed.

De enige reden waarom ik lang op de plee moest wachten was of omdat er 2 mensen in gingen, of omdat er vlgens mij gasten zijn die dan weer zo'n kutlul krijgen van speed waardoor het een allejezus tijd duurt voordat alles ook daadwerkelijk komt en het dan nog maar een kleine straaltje is en dat zo lullig staat op de urinoirs.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dags zei:
laatst op kraakfeest bij de westergas, helemaal moeilijk doen op de plee, 5 minutenlater zag ik dat eigenlijk iedereen het liever op de dansvloer en het liefst in zoveel mogelijk ligt deed.

De enige reden waarom ik lang op de plee moest wachten was of omdat er 2 mensen in gingen, of omdat er vlgens mij gasten zijn die dan weer zo'n kutlul krijgen van speed waardoor het een allejezus tijd duurt voordat alles ook daadwerkelijk komt en het dan nog maar een kleine straaltje is en dat zo lullig staat op de urinoirs.
Klik om te vergroten...

Kraakfeest en snuiven op de wc heb ik nog nooit samen in een zin zien staan volgens mij.
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op de plaatsen waar ik ga feesten vinden ze het meestal niet zo abnormaal als je met 2 op een wc hokje gaat om te snuiven.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon terplekke zakske opene, buiske in steke en snuive

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."