#1
disaster zei:Áls ik langer dan 3 dagen doortrek, dan voel ik gewoon dat het weer tijd is om te stoppen. De dag(en) erna is m'n uithoudingsvermogen veel minder. Als ik een stuk ga fietsen voel ik m'n hart een stuk sneller kloppen dan normaal.
disaster zei:Áls ik langer dan 3 dagen doortrek, dan voel ik gewoon dat het weer tijd is om te stoppen. De dag(en) erna is m'n uithoudingsvermogen veel minder. Als ik een stuk ga fietsen voel ik m'n hart een stuk sneller kloppen dan normaal.
Psykaholik zei:ik heb nooit nergens geen last van.Pandemonium zei:Tekyesss zei:Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.
Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)
Ik kan het ook fout hebben ;p.
Dat is inderdaad heel belangrijk ja. Door speed gaat je hartslag en je bloeddruk omhoog. Je beweegt graag en sneller, je verbrandt meer. Je reserves worden snel opgemaakt dus vitamines (en vooral vitamine C) zijn erg belangrijk. En water uiteraard. Maar ik dronk wel genoeg water.
ik kan er gewoon weg niet op slapen en hoeveel kosten slaappillen dan ? en wat voor en is dat niet gevaarlijk
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Ik vraag me gewoon af of dit gevolgen heeft als ik verder speed zou gebruiken. Of ik nu extra risico loop ofso.
ik eet, drink, en slaap genoeg.
en ik pak ook vitamines bij. (revitalose c1000)
Secoo zei:Beter eet je iedere dag wat fruit, is nog veel beter & gezonder![]()
Oke ik geef toe ik sla soms ook wel is een dag over :P

Tekyesss zei:Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.
Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)
Ik kan het ook fout hebben ;p.
ik heb nooit nergens geen last van.Pandemonium zei:Tekyesss zei:Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.
Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)
Ik kan het ook fout hebben ;p.
Dat is inderdaad heel belangrijk ja. Door speed gaat je hartslag en je bloeddruk omhoog. Je beweegt graag en sneller, je verbrandt meer. Je reserves worden snel opgemaakt dus vitamines (en vooral vitamine C) zijn erg belangrijk. En water uiteraard. Maar ik dronk wel genoeg water.
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Ik vraag me gewoon af of dit gevolgen heeft als ik verder speed zou gebruiken. Of ik nu extra risico loop ofso.
Pandemonium zei:Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed.
Tekyesss zei:Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.
nutsss zei:Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte.
Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens.
nutsss zei:Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte. Behalve slapen helpt er niet veel tegen dan. Tenzij je nog wat speed bijneemt, dan gaat het weer weg. En bij mij kwam het dan niet terug of ik was denk ik zo moe geworden dat ik er doorheen sliep.
In totaal een keer of 3 gehad. Met speed die overigens voor 85% coffeine bevatte. Daar kan het ook aan liggen. Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."