Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraag over de bijwerkingen van speed

Een vraag over de bijwerkingen van speed

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha...goed zo. Ik slik ook amvitamine pillen..straks weer snel alst goed is :mrgreen:
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Af en toe haal ik wel eens een gram speed en maak het dan op verdeeld over een paar dagen. Laatst nam ik een dubbele dosis in van wat ik normaal neem. Ik kreeg 6 uur na inname hevige hartkloppingen. Ik werd heel duizelig en mijn hart ging ontzettend snel kloppen, dit hield ongeveer 6 uur aan pas de dag erna (na nachtrust) was het over. Nu vraag ik me af of ik, als ik nu weer zou snuiven, een groter risico loop dat er iets misgaat. Voorheen had ik nergens last van.

Heeft een van jullie dit ook gehad? En weet iemand hoe dit precies zit?
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.

Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)

Ik kan het ook fout hebben ;p.
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekyesss zei:
Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.

Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)

Ik kan het ook fout hebben ;p.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad heel belangrijk ja. Door speed gaat je hartslag en je bloeddruk omhoog. Je beweegt graag en sneller, je verbrandt meer. Je reserves worden snel opgemaakt dus vitamines (en vooral vitamine C) zijn erg belangrijk. En water uiteraard. Maar ik dronk wel genoeg water.

Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Ik vraag me gewoon af of dit gevolgen heeft als ik verder speed zou gebruiken. Of ik nu extra risico loop ofso.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Áls ik langer dan 3 dagen doortrek, dan voel ik gewoon dat het weer tijd is om te stoppen. De dag(en) erna is m'n uithoudingsvermogen veel minder. Als ik een stuk ga fietsen voel ik m'n hart een stuk sneller kloppen dan normaal.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pandemonium zei:
Tekyesss zei:
Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.

Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)

Ik kan het ook fout hebben ;p.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad heel belangrijk ja. Door speed gaat je hartslag en je bloeddruk omhoog. Je beweegt graag en sneller, je verbrandt meer. Je reserves worden snel opgemaakt dus vitamines (en vooral vitamine C) zijn erg belangrijk. En water uiteraard. Maar ik dronk wel genoeg water.

Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Ik vraag me gewoon af of dit gevolgen heeft als ik verder speed zou gebruiken. Of ik nu extra risico loop ofso.
Klik om te vergroten...
ik heb nooit nergens geen last van.
ik eet, drink, en slaap genoeg.
en ik pak ook vitamines bij. (revitalose c1000)
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pandemonium zei:
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed.
Klik om te vergroten...

Ja, ik voel me een tijdje nadat ik het gebruikt heb (een dag erna, paar dagen erna) ook best lusteloos ja. Maar gewoon maar proberen te blijven eten. En ja, genoeg vitamines dus :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
het gebeurd soms dat ik van vrijdag tot zondagavond wakker ben, en dan heb ik nog niet veel problemen voor maandagmorgen op te staan en gewoon te gaan werken.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
juist, eet vitaminepilletjes. niet alleen na gebruik maar gewoon elke dag.


slaappillen verkopen ze bij de supermarkt in blikjes en kratten met flesjes
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekyesss zei:
Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook altijd last van, als et weer langzaam begint uit te werke, da je
dan opsta en da et dan ff zwart ga zien. Maar heb dit overdag ook wel is (lage bloeddruk & sweekends blowe).
Dus ik denk dat als de pep begint uit te werke dat je bloeddruk
weer terug verlaagd en dat je lichaam daar weer ff aan moet wenne ofzo  :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte. Behalve slapen helpt er niet veel tegen dan. Tenzij je nog wat speed bijneemt, dan gaat het weer weg. En bij mij kwam het dan niet terug of ik was denk ik zo moe geworden dat ik er doorheen sliep.

In totaal een keer of 3 gehad. Met speed die overigens voor 85% coffeine bevatte. Daar kan het ook aan liggen. Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens.
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#12
hartkloppingen heb ik ook wel eens na speed gebruik,
maar laatst had ik na 2 nachten wakker zijn opeens overal krampen..
dit begon 3 uur na mn laatste lijn..
maar t werd zelfs zo erg na verloop van tijd dat ik maar n slaappil heb gepakt , voelde de kramp zakken en uiteindelijk in slaap gevallen..
mijn vriendin heeft hier ook elke keer last van nadat ze speed heeft gebruikt..
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte.

Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens.
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik ook! Als ik gesnoven heb en daarna een joint rook, voel ik me echt niet goed erna. Dus dat doe ik niet meer :P. En zoals nutsss zeg, ik heb het niet vaak gedaan, misschien is dat die 'beginperiode'?
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik voel me ook altijd heel lusteloos van pep. vooral als het uit gaat werken. gister avond zat ik gewoon tv te kijken en ik kon gewoon niet de rust vinden om stil te blijven zitten en te kijken. heel vervelend is dat. ook een raar gevoel in je borstkas, beetje benauwd. ik was ook heel erg snel geirriteerd.
denk wel dat het verder geen kwaad kan. zolang je maar weet waat je grens ligt :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nooit last van hartkloppingen maar wel een drukkend gevoel op de borst, alsof je hart wel wat te hard bezig is. Dipjes ook geen last van, wel moeheid daarna, maarja, dat is logisch.
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#16
nutsss zei:
Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte. Behalve slapen helpt er niet veel tegen dan. Tenzij je nog wat speed bijneemt, dan gaat het weer weg. En bij mij kwam het dan niet terug of ik was denk ik zo moe geworden dat ik er doorheen sliep.

In totaal een keer of 3 gehad. Met speed die overigens voor 85% coffeine bevatte. Daar kan het ook aan liggen. Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens.
Klik om te vergroten...

Oke, naja ik vroeg me gewoon af of het erg gevaarlijk was ofso. Mijn hart ging echt abnormaal snel en dat hield echt uren aan.

Maar wat je zegt kan goed kloppen gezien ik daarvoor al 2 maanden niet meer gebruikt had en toen opeens weer wel. En al snel daarna een dubbele dosis. Dat is dan misschien wel vragen om problemen.

Maar wat je zegt is dat als je er meer bij neemt dat het dan weer weg gaat. Maar dan gaan je bloeddruk en je hartslag nog verder omhoog. En dat is juist niet de bedoeling.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Any kid can fly, few can land.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
disaster zei:
Áls ik langer dan 3 dagen doortrek, dan voel ik gewoon dat het weer tijd is om te stoppen. De dag(en) erna is m'n uithoudingsvermogen veel minder. Als ik een stuk ga fietsen voel ik m'n hart een stuk sneller kloppen dan normaal.
Klik om te vergroten...

w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psykaholik zei:
Pandemonium zei:
Tekyesss zei:
Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt.

Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel)

Ik kan het ook fout hebben ;p.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad heel belangrijk ja. Door speed gaat je hartslag en je bloeddruk omhoog. Je beweegt graag en sneller, je verbrandt meer. Je reserves worden snel opgemaakt dus vitamines (en vooral vitamine C) zijn erg belangrijk. En water uiteraard. Maar ik dronk wel genoeg water.

ik kan er gewoon weg niet op slapen en hoeveel kosten slaappillen dan ? en wat voor en is dat niet gevaarlijk

Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Ik vraag me gewoon af of dit gevolgen heeft als ik verder speed zou gebruiken. Of ik nu extra risico loop ofso.
Klik om te vergroten...
ik heb nooit nergens geen last van.
ik eet, drink, en slaap genoeg.
en ik pak ook vitamines bij. (revitalose c1000)
Klik om te vergroten...
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beter eet je iedere dag wat fruit, is nog veel beter & gezonder :sunglasses:

Oke ik geef toe ik sla soms ook wel is een dag over   :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."