#1
Ik word zo langzamerhand echt gek van die methamfetamine hype en al die reportages 


Dags zei:Jah gezien, wel heel veel herhaling maar wat ik wel goed opgebouwd vondt was dat ze uiteindelijk allemaal seropositief de rest van hun leven tegemoet gingen.
Boogie! zei:vraag me wel es af wanneer meth hier de nieuwe ''rage'' word..
Boogie! zei:vraag me wel es af wanneer meth hier de nieuwe ''rage'' word..
flash kieke zei:Boogie! zei:vraag me wel es af wanneer meth hier de nieuwe ''rage'' word..
Ik hoor meer en meer van meth in belgie.
Paar vrienden van mij hebben het al gebruikt En dachten dat het speed was.
Ik ben er zeker van dat het nog hier heel bekend gaat worden.
In Amerika noemen ze meth gewoon meth of crystal meth.. En speed zijn daar amfetamines..mathijs zei:In Amerika noemen ze meth speed. Denk dat, dat de reden is.
Freezing zei:eerlyk gezegd hoop ik dat die shit hier nooit een rage word, vertiefd ff je hele leven na '1x proberen' + je uiterlyk
in de Amerikaanse reportage die ik gezien heb noemde ze het meth.pipodeclown zei:In amerika wordt bijna geen gewone amfetamine gebruikt, alleen methamfetamine en dat noemen ze speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."