Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en uitslapen

Pep en uitslapen

62 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou. :(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijkbaar was de pep de afgelopen tijd gewoon niet zo goed... of had je gewoon heel weinig genomen.

Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB (of alcohol..(of allebei))
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
slapen op pep gaat bij mij stukken beter dan slapen op ephedra....

niet het in slaap vallen , maar wel het BLIJVEN slapen
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan echt niet slapen onder pep.
Ik heb verleden week een gram gesnoven, 10 jointjes gesmoord erna en kon echt niet slapen. :grin:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
platypus zei:
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
Klik om te vergroten...

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
angel1 zei:
platypus zei:
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
Klik om te vergroten...

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.
Klik om te vergroten...
ja idd ik kan eten en al onder pep
en last van keelpijn ofzo heb ik ook allemaal nemeer
alleen slapen blijft een probleem vormen
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#7
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Colaiuta zei:
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

moet je x alcohol met wiet combineren, ik slaap vanaf wanneer ik wil, meestal uur of 6, 7 en dan slaap ik door tot uurtje of 4.. :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Kweet nie hoe het juist komt, maar ik kan al altijd goed slapen op de pep..een vriendin van me had dat ook, en haar psycholoog zei dat ze zogezegd ADHD had.. hihi.. dikke zever natuurlijk.. :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

gelijk docters receptje voor ritalin aanvragen.. kan je rijk mee worden..:P
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan nooit slapen met pep op,ik moest altyd minimaal 30 mg diazepam slikken voor ik een beetje in slaap viel,maar dan nog maar een halve slaap,waarbij je met je ogen op een kiertje legt te slapen(dus zeg maar half slapen,en half wakker,)
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#11
naja ik heb lkkr bij-kunnen slapen gisteren.

zondag om 14,30 er in gegaan en vanochtend om 11,30 er uit dik 21 uur geslapen. enne het domme is nog steeds moe en voel me rot.
ach jah krijg je met :grin: zooi :grin: .

greets tha Doc :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gebrui ongeveer 6 jr pep en kan nog steeds niet slapen of eten op de pep, bij kleine hoeveelheden wel, maar heb altijd zo'n zin in meer als ik 1 lijntje heb gehad, dus kan het toch nooit op een christelijke manier doen :(
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey mac, wat is er zo leuk aan pep dan? Kan je me dat uitleggen.

'Het is gewoon lekker' kan ik geen genoegen mee nemen.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#14
en mac... dan is mijn vraag aan jou.

wat zijn jou persoonlijke lichaamlijke en geestelijke bijwerkingen van het 6 jaar gebruiken van pep of speed.

????

greets Tha Doc :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is er leuk aan pep..
Nja sowieso is het gewoon lekker, maar ik heb het vooral handig gevonden altijd. Ik heb er van de 6 jaar dat ik gebruik zeker 5 jaar ieder weekend gesnoven tijdens mijn werk. Ik werk in het licht en geluidwereldje en daar maken we soms weekenden van 40 uur of meer. Je kan uren doorgaan met werken, je hebt meestal goede en melige zin, je wordt niet moe en je hebt niks nodig (voor je gevoel) Bovendien wordt je lekker arrogant wat heel erg handig is als je van die vervelende zatte gasten bij je hebt staan. En daarnaast is het gewoon lekker.. zoals alle drugs

Gevolgen zoals ik ze nu zie:
Ik heb een kort termijn geheugen van niks, als je me vraagt wat ik de dag ervoor heb gedaan moet ik echt diep gaan graven om ook maar een paar dingen te kunnen opnoemen. Je vergeet alle details, alleen kernpunten doen ertoe. Bovendien ben ik toen ik begon binnen no-time 10 kilo afgevallen (was icm XTC), die ben ik tegenwoordig wel weer bijgekomen, maar je ziet weldegelijk aan me dat ik een gebruiker ben. Stand van de ogen is verandert (niet positief, altijd dikke ogen), ingevallen wangen, soms wat meer dan anders, gewoon een redelijk mager ventje geworden, maar daar valt nog wel het een en ander aan te doen. Lichamelijk heb ik nooit zo heel erg veel echt negatieve klachten achteraf, alleen tijdens het snuiven zelf merk je dat je lichaam het soms zwaar te verduren heeft. Overal pijn en kramp, donkergeel pissen, buikpijn, krampen, diarree, noem maar op. Ook het overmatig drankgebruik wat zo makkelijk is bij het snuiven speelt hierbij een grote rol.

Geestelijk, nja ik kan heel makkelijk dingen van me afzetten en daar de pep de schuld van geven. Denk bv aan para zijn.. Heb ik nu gelukkig redelijk weinig last van omdat ik bijna niet meer snuif. Maar pas op: Ik vind het nog steeds lekker, dus het zal vast nog wel regelmatig gebeuren. Ik heb geluk, ben niet aangelegd voor psychoses oid, maar andere hebben het een stuk zwaarder na 6 jaar heel regelmatig gebruiken. Ook al is het alleen maar in de weekenden.

Waar je de schade van de pep vnl merkt is in je sociale leven. Nu ik zwaar ben geminderd merk ik dat ik ineens weer veel meer contact heb met mijn vrienden. Ook heb ik altijd zeik gehad met mijn vriendinnetjes omwille van de pep, of ze het nou wisten of niet, je wordt er weldegelijk een ander mens door, dus als je ruzie hebt met je vriendin ben je zo waanzinnig ego-centrisch aangelegd dat je in principe niet meer echt voor rede vatbaar bent. Verder is ook het contact met mijn ouders en andere familie (nja dat beetje wat ik heb dan) wel verbeterd. Dat zijn in principe dingen waar geen drug tegenop kan.

Don't do drugs, drugs do you!

Nja zal wel nooit anti-drugs worden en zal voorlopig nog wel af en toe een pilletje of een lijntje nemen. J4L
Maar heb mijn lessen wel geleerd, ben blij dat ik steeds verstandiger om ga met drugs. Heb ook niet meer zo de behoefte om uit de band te springen. Af en toe een feestje is leuk, maar dat ieder weekend gebruiken was achteraf gezien toch wel een vervelende periode geweest. Maar ik kan ook niet ontkennen dat ik het toch wel ontzettend naar mijn zin heb gehad. En als ik het allemaal overnieuw kon doen, zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Ik heb ook mooie momenten gehad door de drugs en er zullen er nog vele komen, alleen nu verdeeld over wat langere periodes.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke oke. Denk je ooit zonder te kunnen?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet dat ik ooit zonder kan, maar weet nog niet wanneer, heb er steeds minder zin in, maar af en toe is nu wel leuk. Voor hetzelfde geld raak ik het mss ook vanaf nu gewoon niet meer aan, mja... alles heeft zijn tijd nodig.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

alcohol helpt ook niet?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

alcohol helpt ook niet?
Klik om te vergroten...


heb ik wel eens geprobeert inderdaad maar dan moet ik zoveel drinken en meestal heb ik daar met pep en een hoop joints op geen zin in, dan drink ik het liefst water.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."