#1
Nou. ![:(]()
platypus zei:ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.
iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
ja idd ik kan eten en al onder pepangel1 zei:platypus zei:ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.
iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.

Colaiuta zei:met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt![]()
![]()
Saivy zei:Kweet nie hoe het juist komt, maar ik kan al altijd goed slapen op de pep..een vriendin van me had dat ook, en haar psycholoog zei dat ze zogezegd ADHD had.. hihi.. dikke zever natuurlijk..![]()
![]()

Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
JewCookie zei:Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
alcohol helpt ook niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."