Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over speed

Vraagje over speed

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vette avatar Slunse.

Zijn dat je ex-en?
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een heel klein lijntje speed trekt, werkt dit dan minder lang of gewoon minder hard?
Stel nu dat ik een mini lijntje trekt gewoon uit zin ervoor, zal ik dan ook de hele nacht niet kunnen slapen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je die van mij hebt zal dat niet lukken nee. :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Allebei, het werkt iets minder lang, maar vooral ook minder hard. Ik denk dat je over een uurtje of 3 wel weer kunt slapen, maar ik zou het gewoon laten. Je voelt er vrij weinig van en er is een kans dat je straks gewoon niet kunt slapen.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb beslist een zeer kleintje te doen. De lijn was ongeveer 5 cm, en redelijk dun. Ik ben ervan verschoten hoe snel hij opkwam en ik voel me echt goed.
Ik voel me niet te opgefokt, maar weet zeker nu niet te kunne slapen. Kga nu nog een uurtje of 2 playstation spelen denk ik.. hehe

Het beloofd alleen al voor het weekend dat komt, ik kan niet wachten !
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog steeds klaarwakker :grin:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt aan vanalles eh:d
als je week doorgaat slaap je na een dikke lijn al 5 min erna:d
als je het nog ni vaak gedaan hebt zou ik het niet probere want slape doe je niet dan:d
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog geen slaap... pfff nog ff filmpie kijken dan.
Damn :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, nouja, geniet ervan zolang het duurt. Daarom neem ik speed ook vrijwel alleen als ik een nacht doorhaal, zodat het m'n (toch al enigzins verklote) ritme niet verkloot.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha goed bezig!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sleuteltikkies zijn relaxder. Lekker in je packy wroeten :hearteyes:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
amai, ik zie op je site een mooie doorzichtig gerolde joint, ik heb met die vloeitjes altijd problemen :)
vind die soeplepel ook wel lekker uitzien btw
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Krijg steeds meer zin in een lijntje :confused: echt te lang geleden
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb je er dan nog gevonden die avond ? :tongueout:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
jieeepzzz, heel toevallig eigenlijk, maat van me hat het bij maar ik wist het neit, had het echter gauw door, hij moest vaak naar de wc, had het dan gevraagd en hy had nog pep :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha nja van 1 lijntje kun je meestal 's nachts nog wel slapen, mits je wel een beetje wat gewend bent, als je normaal nooit snuift, zul je vast wel wakker blijven ervan..
Heb ooit eens gehad dat ik na het nemen van 2 dikke lijnen zo in slaap viel, maar dat was in de tijd dat ik mijn lichaam echt zwaar uitputte, dus dat zal nu niet meer zo snel gebeuren..
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
flashkop zei:
jieeepzzz, heel toevallig eigenlijk, maat van me hat het bij maar ik wist het neit, had het echter gauw door, hij moest vaak naar de wc, had het dan gevraagd en hy had nog pep :)
Klik om te vergroten...


was bedoeld voor bollie hoor :P
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
die pollepel die ik steeds voorbij ziet vliegen ziet er ook wel "smakelijk" uit :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."