Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssterkte oxepam 50mg?

sterkte oxepam 50mg?

42 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nja.. k hoorde net van n maatje van drugs forum dat serestas oowk een psygose enz kunne veroorzaken.. k had 8 stuks van 50 mg.. omdat k slecht in slaap kon komen heb k dr n hoop op.. mja merk nu tog dat k aardig vaag word?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
Wat is er mis aan bobg?
Klik om te vergroten...
ik had het over je spelling :mrgreen:
Dat daar nix mis aan was
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
mathijs zei:
Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg :rolleyes:
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...
Klik om te vergroten...
Maar goed is geen woord. :wave:
Klik om te vergroten...

het is een stopwoord
Gebruik het hier aardig vaak merk ik :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schandalig.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dormicum(=midazolam) is één van de sterkste inslapers die er zijn. Het heeft echter ook een erg korte halfwaardetijd.
Het is het middel bij uitstek dat gebruikt wordt in het ziekenhuis om mensen in slaap te houden middels een infuus.
a
angel82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
GabberFreak17 zei:
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
Klik om te vergroten...


ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van speed, hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#7
angel82 zei:
GabberFreak17 zei:
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
Klik om te vergroten...


ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruspeed, ik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...
Klik om te vergroten...

jah zo raar is dat niet dormicum is volgens mij een van de zwaarste slaapmiddelen me dokter krijg ik niet zover het uit te schrijven :smilingimp:
al slaap je maar 4 uren lijken het wel dagen helemaal uitgerust werkt ook goed met een :smoke: die krijg je dan haast geen eens meer op :sunglasses:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diazepam is hier meer geschikt voor.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaaktrekhaak zei:
Diazepam is hier meer geschikt voor.
Klik om te vergroten...
nee valium is hier niet sterk genoeg voor vind ik persoonlijk.
dormicum(midazolam) 15mg is de beste manier om met speed op (of andere stimulanten) in slaap te komen.
dit is puur uit persoonlijke ervaring gesproken.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..
Klik om te vergroten...
dat is slechts een kwestie van discipline :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bedoelde meer van als ik wel gewoon ga slapen dan ben ik na 4 uur ook meteen weer wakker als de dormicum begint uit te werken.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik 30 of 40mg valium drop kan ik echt wel slapen. Ik neem het dan ook niet als ik nog helemaal wappie ben maar tijdens de come down, wanneer je zo kapot, uitgeblust en emotieloos bent, maar toch niet kunt slapen.
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
op die manier forceer je alleen maar paranoia ..

downen en uppen gaat nie goe gaan !!
ik gebruikte op een end halldol door de week en in het weeekend aan de peppie`s .... :openmouth:

en da`s nie best !!



overigens is oxacepam meer een placbo`tje voor een pep gebruiker ... rook dan een stickkie
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat de vermoeidheid die je voelt na het innemen van 50mg oxazepam geen placebo effect is :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oxa

Ik heb een poos oxazepam geslikt.
Ik kreeg 10 miligram en daarvan viel ik al in een hele diepe slaap.
Ik vind het pittig spul.
Maar als iemand bijvoorbeeld manisch depressief is gaan er heel wat meer pilletjes doorheen op een dag en dan van 50 mg.

Ik zou er niet eens over denken die pillen te nemen als ik niet nuchter ben.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
FNEA! :)

Voor zover ik weet is ozepam een redelijk sterke benzo.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, als je te strak staat heeft dit verder vrij weinig effect, Heb het ook wel eens gebruikt na afloop van een feestje, maar je valt er echt niet veel sneller van in slaap. Het is ook een kalmeringstablet en denk dat je meer hebt aan een inslaper zoals temazepam oid.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
typ foutje(A) OXAZEPAM?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."