#1
nja.. k hoorde net van n maatje van drugs forum dat serestas oowk een psygose enz kunne veroorzaken.. k had 8 stuks van 50 mg.. omdat k slecht in slaap kon komen heb k dr n hoop op.. mja merk nu tog dat k aardig vaag word?
ik had het over je spellingmathijs zei:Wat is er mis aan bobg?

Deranged zei:Maar goed is geen woord.mathijs zei:Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...![]()

GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
angel82 zei:GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruspeed, ik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...
die krijg je dan haast geen eens meer op nee valium is hier niet sterk genoeg voor vind ik persoonlijk.sjaaktrekhaak zei:Diazepam is hier meer geschikt voor.
dat is slechts een kwestie van disciplineDzy zei:Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."