#1
Ik verbaas me erover dat jij een spuit met pep en bloed gemengd, zo lang bewaart. En dan nog wil gebruiken ook.
Dat kun je er beter niet meer terug inspuiten. Het gaat toch bacterieen bevatten, die er eerst niet inzaten. Het bloed wordt oud.
Echt fris is het dus niet. Beter een nieuw spuitje maken.
Ik neem aan dat je geen vieze ontstekingen wil oplopen.
Spuiten ala... Maar verlies de hygiene niet uit het oog.
Dat kun je er beter niet meer terug inspuiten. Het gaat toch bacterieen bevatten, die er eerst niet inzaten. Het bloed wordt oud.
Echt fris is het dus niet. Beter een nieuw spuitje maken.
Ik neem aan dat je geen vieze ontstekingen wil oplopen.
Spuiten ala... Maar verlies de hygiene niet uit het oog.
