Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar de bloedbaan in jagen

vloeibaar de bloedbaan in jagen

41 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik verbaas me erover dat jij een spuit met pep en bloed gemengd, zo lang bewaart. En dan nog wil gebruiken ook.
Dat kun je er beter niet meer terug inspuiten. Het gaat toch bacterieen bevatten, die er eerst niet inzaten. Het bloed wordt oud.
Echt fris is het dus niet. Beter een nieuw spuitje maken.
Ik neem aan dat je geen vieze ontstekingen wil oplopen.
Spuiten ala... Maar verlies de hygiene niet uit het oog.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nope zei:
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Klik om te vergroten...

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove????
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nja ik ga van snuive super slecht uitzien nu van paar lijntjes al
zou dit bij spuite minder zijn ????
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
berbe zei:
nope zei:
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Klik om te vergroten...

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove????
Klik om te vergroten...

er zijn weinig nederlanders die beginnen met injecteren voordat ze lang gesnoven hebben..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik betwijfel het.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
Klik om te vergroten...

ik eet altyd op pep
maar wat je zegt vitamine pîlle
vb bruistablette ofzo
zoude dan die walle (zwart rond me oge ,en oge diep in mijn hoofd staan)
weg gaan???
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
pompie met bloed

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove???

jazeker, zo bennik begonne, wie niet zou k bijna zegge. . oh doe k al.
maar me neus begon te irriteren, nieskicks van een paar uur, snottere enzo, bah.
daarna bommetjes, maar na paar maanden kreeg k er buikpijn van, nah toen maar bloedbaan in, wat me vanaf dag 1 prima beviel, bevalt.

waarom k pompies met bloed wil nemen.
nou voorheen kocht k altijd 10 gr per keer, maar als dat op was was het nooit zeker of me distributeur wel had of niet van dezelfde kwaliteit.
dus zat k daar zonder, nah, dan ga je snuffelen en kom je er eentje tegen die niet gelukt was, maar waar bloed inzit.
zodoende

MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: pompie met bloed

nope zei:
MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
Klik om te vergroten...

simpel : testcentra :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
berbe zei:
JewCookie zei:
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
Klik om te vergroten...

ik eet altyd op pep
maar wat je zegt vitamine pîlle
vb bruistablette ofzo
zoude dan die walle (zwart rond me oge ,en oge diep in mijn hoofd staan)
weg gaan???
Klik om te vergroten...

hmm, denk het niet.. heb zelf geen ervaring met wat je beschrijft..

mweh ik eet nu ook op pep.. :P
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: pompie met bloed

Frisko zei:
nope zei:
MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
Klik om te vergroten...

simpel : testcentra :wave:
Klik om te vergroten...


waar is dattan?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat het grootste deel door de vermoeidheid komt, speed gaat op je reservers. Als je je reservers niet genoeg aanvult met slaap, vitamines enz.,, ga je na een tijdje er slecht uitzien.. En ik denk dat de reservers van je lichaam NIET snel bijgevuld raken!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: pompie met bloed

nope zei:
Frisko zei:
nope zei:
MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
Klik om te vergroten...

simpel : testcentra :wave:
Klik om te vergroten...


waar is dattan?
Klik om te vergroten...

als je ff in de search functie zoekt heb je het zo :)

of op google..
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je je shit laat testen ben je t zeker ook gelijk kwijt?
(omdat ze er testen op los moeten laten?!)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blizy zei:
als je je shit laat testen ben je t zeker ook gelijk kwijt?
(omdat ze er testen op los moeten laten?!)
Klik om te vergroten...
yep maar als je 100gr aankoopt lijkt 1gr me niet veel om af te staan... :smoke: :grin:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha idd :P
D
DamienLid
01-01-2024, 00:00
#17
www.drugs-test.nl

Er bestaan inleverpunten en testcentra.

Men heeft 80 mg nodig om te testen.

Er bestaan ook zelftesten of zoals een vriend van me deed : hij gaf een spuit in een vis :openmouth: na 2 minuten lag hij op zijn rug ...

Vind dat je hieruit geen besluiten kunt trekken, nu test hij op ratten :P
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
K GAAT ECHT GEEN ENE VIS OF RAT EEN PEPSHOT GEVEN, VOELES AAN J VOORHOOFD JOH, GEK!!

K maak t vloeibaar met water, schudde , kijke hoetie oplost, wat er achterblijft en oftie ook vloeibaar blijft, want bij sommige bocht, .. . .krijg je allemaal witte vezeltjes lijken t wel. . .en dat moete we niet hebben.

Ben k de enigste hier ofzo die pep op deze manier neemt?????

HALLOOOOOO POMPERS !! WAKKER WORDEN !! (<-- toepasselijk hhaa)
s
sub51Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nope zei:
K GAAT ECHT GEEN ENE VIS OF RAT EEN PEPSHOT GEVEN, VOELES AAN J VOORHOOFD JOH, GEK!!

K maak t vloeibaar met water, schudde , kijke hoetie oplost, wat er achterblijft en oftie ook vloeibaar blijft, want bij sommige bocht, .. . .krijg je allemaal witte vezeltjes lijken t wel. . .en dat moete we niet hebben.

Ben k de enigste hier ofzo die pep op deze manier neemt?????

HALLOOOOOO POMPERS !! WAKKER WORDEN !! (<-- toepasselijk hhaa)
Klik om te vergroten...

ik heb gelezen dat je er ook citroensap bij moet doen.
klopt dat?
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."