Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsenkele ambetant afkickverschijnselen

enkele ambetant afkickverschijnselen

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, mijn lippen lijken ook voor het eerst weer 2 neon balken..
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja daar kun je niet zoveel aan doen he, Je kunt wel altijd labello opzak hebben de droge lippe zijn niet nodig, maarja de droge mond enz zijn van die klote effecten!
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
hele goeie avond, dit weekend is er weer stevig tegenaan gegaan, maar ik zit met enkele vragen.
ik heb namelijk dit weekend speed met xtc gecombineerd, de gwne dosis + wat xtra voor de sfeer, maar elke keer als ik dit doe, zit ik niet met rare maag ofzo, maar met droge mond, pijnlijke kiezen en een gesprongen mond ( je lippen in stukken), deze keer is het wel erg geweest.

dus nu wil ik het wel weten, kan ik iets doen om dit te verkomen dat ik dit krijg na een avondje zoals hierbove vermeld. ik drink heel de avond water, denk meer dan gng water zelfs
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat trouwes enigzins helpt zijn fruitdrankjes banaantje kiwi, kwark en vla
maar da´s meestal maar ff
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, je kunt er niet veel aan doen. Een lippenbalsem op zak is wel handig, en een kauwgom zodat je je lippen en tong enzo niet stukbijt. Ik neem ook vaak een lolly om geen droge mond te hebben. Drinken helpt eigenlijk praktisch niet. :)
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#6
mjah veel water drinken helpt wel goed tegen de hoofdpijn die
je soms krijgt van teveel speed, maar je gaat er niet door niet meer op
je lippen bijten dus hou je dat, wat saivy zegt kauwgom! dat werkt wel, gewoon zorgen dat je ergens anders op kan kauwen:)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drinken helpt wel hoor, alleen moet je wel heel erreg vaak drinken :beer:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Labello preventief smeren is denk ik ook het makkelijkst.
en volgende dag veel fruit eten of sap drinken
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
Drinken helpt wel hoor, alleen moet je wel heel erreg vaak drinken :beer:
Klik om te vergroten...

ja drinke helpt
zolang je blijft drinke
eens doorgeslikt is het weer een kleffe bek:d
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#10
psies als je drinkt, kauw je niet op je bek, dus ja als je
aan 1 stuk door aan een glas staat te slobberen helpt dat wel ja
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
geloof me ik heb VEEL gedronken :tongueout: want het was all-in =D had enkel last van de gesprongen lippen/pijnlijke kiezen, enja kauwgom of lollie :tearsofjoy: das lik zeggen van hallo ik zit op de pille :tearsofjoy: (iets waar ze hier in belgie nogal ZWAAR aan tille :P )


but hell, we all love spacing here !!
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjTrips zei:
geloof me ik heb VEEL gedronken :tongueout: want het was all-in =D had enkel last van de gesprongen lippen/pijnlijke kiezen, enja kauwgom of lollie :tearsofjoy: das lik zeggen van hallo ik zit op de pille :tearsofjoy: (iets waar ze hier in belgie nogal ZWAAR aan tille :P )


but hell, we all love spacing here !!
Klik om te vergroten...

boeiueh , kwoon ook in belgië, als kik uitga is da den ene kauwgom na den andere ze , boeit me minder wa de mense denke dan een kapot bekje :wink:
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
vitamine vitamine vitamine....of gwn nog een beetje pakken en gaan met die banaan:grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Bovenstaande en:

M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
iidd :) bovenstaande zweer iik ook biij :P zoooo relaxxt dann
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Any kid can fly, few can land.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Any kid can fly, few can land.
Klik om te vergroten...
je kan het niet beter verwoord hebben :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."