Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk van Speed

Misselijk van Speed

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. :kots:
Vind ik dus erg jammer.. :angry:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen last van gehad :sunglasses:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks mensen.. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het al een paar keer gehad, opgezwollen gevoel ook.
Misschien ligt het wel aan je speed en is het erg vuile troep.
En als het ook met andere gebeurt, stop er dan mee ofzo.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je speed snuift met veel troep versneden. Dit is volgens mij de oorzaak.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen last van :)
Opgeblazen gevoel wel soms, maar daar is Rennie voor.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
Geen last van :)
Opgeblazen gevoel wel soms, maar daar is Rennie voor.
Klik om te vergroten...


Of Activia :P



Ik vind die smaak vies, maarja gewoon wegdrinken. :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er ook nooit last van. Een vriend van me kan geen bommetjes gooien dan krijgt hij een tijd lang last van zijn maag, zelfs bij kleintjes..
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moon zei:
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.
Klik om te vergroten...

Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. :wave:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
Moon zei:
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.
Klik om te vergroten...

Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. :wave:
Klik om te vergroten...

Wou gewoon weten of dat een bekend "probleem" is..
Bedoel, is niet echt een pretje als je heletijd op het punt staat om te :kots:

Maar hangt er ook van af hoeveel ik snuif.. meestal heb ik dan toch iets te veel genomen..
:wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anathema zei:
JewCookie zei:
Moon zei:
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.
Klik om te vergroten...

Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. :wave:
Klik om te vergroten...

Wou gewoon weten of dat een bekend "probleem" is..
Bedoel, is niet echt een pretje als je heletijd op het punt staat om te :kots:

Maar hangt er ook van af hoeveel ik snuif.. meestal heb ik dan toch iets te veel genomen..
:wave:
Klik om te vergroten...

Was ook niet als opmerking tegen jou probleem bedoeld. Maar is het echt misselijkheid of een zeurderig gevoel? Als ik een tijdje op speed zit gaat mijn maag ook moeilijk doen. Eten is een wondermiddel in zo'n geval, als je zo'n lege hongerige maag hebt is eten echt geen probleem en kan ik ook een hele boel naar binnen schuiven. Hierna heb ik geen last meer van mijn maag totdat dit eten ook weer opgestookt is, dan begint het weer opnieuw. Gelukkig duurt dit wel een hele tijd.. :)

EDIT: Hmm, zie gelijk al dat ik niet opgelet heb.. Maar misselijkheid naar snuiven heb ik geen ervaring mee, misschien door speed die je via je neus doorslikt?
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
eten eten eten mensen. misselijkheid zal vooral komen door de miscommunicatie tussen lichaam en geest;
je maag vraagt om voeding terwijl je hersenen wel iets anders aan hun kop hebben. je maag verkrampt iets, waardoor honger niet als normaal aanvoelt. als je dan 1 hap brood of iets anders liefst met vezels neemt, dan kan je maag ontspannen en de voeding opnemen in plaats van vechten tegen die speed(watie overigens wel wint aangezien maagzuur vernietigender is) maar tog
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anathema zei:
Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. :kots:
Vind ik dus erg jammer.. :angry:
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van.
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Anathema zei:
Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. :kots:
Vind ik dus erg jammer.. :angry:
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van.
Klik om te vergroten...

Oke, thanks..!!
Voor de rest is het op zich prima spul. Kheb er uren plezier van.. :rolleyes:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moon zei:
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.
Klik om te vergroten...

ligt niet aan de kwaliteit, ligt aan je lichaam, ik en vriend van mij hebben eens samen gesnoven, elk evenveel, hij is zelfs ietsje kloeker gebouwt en moest klein beetje kotsen van zijn lijn, en ik niet, mss toeval van stoffen maar normaal is dat goed gemeng, volgens mij is hetmeer hoe je lichaam er op reageerd... en wat je nog allemaal in je lichaam hebt...
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#17
als je speed op je tong krijgt en je gaat bijna nekken dan is het juist hele goed het probleem kan wel zijn dat het via je neus doorslikt en zo achter op je tong blijft plakken en daarom die nek neigingen......
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben er gelukkig nooit misselijk van geweest. Ik gebruik tegenwoordig dex. Maar met de "normale" pep ben ik wel eens heel duizelig geworden na 24 uur wakker te zijn geweest. Maar dat was mn eigen domme schuld, omdat ik toen te weinig dronk o.a. Ik ken wel iemand die pep niet kan snuiven. Dan kotst ie de hele boel onder vanwege de smaak in zn keel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."