Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstoch nog een keertje aan de pep

toch nog een keertje aan de pep

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je tolerantie neemt zeer snel af tijdens een pauze (stoppen). Als je één van de eerste keren dat je speed neemt een gram wegsnuifd dan ben je ook gaar als een klontje..
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
gistere weer eens uit geweest
en nog eens (de keer in maande tijd na dat ik gestopt was)
ik denk ongeveer een grammetje
en weeral krijg ik een afkick zoals ik er nog nooit een gehad heb:(
ik snap het niet
eerst kon ik makkelijk gram snaaze
zonder afkick
en nu van het minste beetje wat ik gebruik
zie ik de dag erna echt super af
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ach das jammer he..dan beter maar niet meer pakken of de nare afkick erbij nemen maar is ook geen pretje..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of meer beginnen nemen, zodat je er weer aan gaat wennen.
Maar ik raad je dat natuurlijk niet aan. :wink:
Gewoon die afkick erbij nemen eh maat.. en goed eten en drinken en blablabla.. :wave:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon stoppen
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een gram per nacht is echt niet zoveel hoor. Ik heb er het weekend een paar gram opgemaakt, niet alleen natuurlijk whehehe. Maar een grammetje krijg ik ook wel op op een nacht, 2 ook nog wel. T ligt aan de tolerantie die je hebt opgebouwd en aan de kwaliteit pep.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
eXeCuze zei:
gewoon stoppen
Klik om te vergroten...

Ja dat is ook een goeie natuurlijk. :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of gewoon matigen.. Niet een gram nemen, maar hooguit een halve gram verdeeld over de hele nacht.
S
SpeedieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer een fruitsapje te drinken of wat vitamines binnen te krijgen dmv fruit etc... al gaat eten moeilijk gewoon proberen, het helpt ik had het gisteren ook, baalde enorm hard...

grtzz
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja je tolerantie neemt al snel weer af. Ik zou het dan niet weer meteen weer een gram weg snatsen, maar gewoon een paar lijnen. Heb je ook niet zo last van een afkick :) .
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap ook niet wat mensen met een gram op een avond moeten?

Tenzij je al ver heen bent en een torenhoge tolerantie hebt opgebouwd, dan moet je wel natuurlijk... maar dan is het eigenlijk tijd om te stoppen.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een gram gaat echt nog ze, ook al gebruik je niet zoveel hoor, als je dan ook nog eens een maat of 2-3 een snats zou geven vind ik het eigenlijk echt al niet meer zoveel ze.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een gram voor een nacht is inderdaad niet zo heel veel, vooral als je er met wat meer mensen van pakt. Ik ken bijvoorbeeld iemand die regelmatig 3 gram per weekend erdoorheen jaagt
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een gram met z'n 2en of 3en is al een heel ander verhaal. :grin: Dat is dan inderdaad zo weg.

Maar met degelijke pep heb je in je eentje echt geen gram nodig voor 1 nachtje. Zonder hoge tolerantie dan. :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaaktrekhaak zei:
Ik snap ook niet wat mensen met een gram op een avond moeten?

Tenzij je al ver heen bent en een torenhoge tolerantie hebt opgebouwd, dan moet je wel natuurlijk... maar dan is het eigenlijk tijd om te stoppen.
Klik om te vergroten...


euh een gram is weinig aangezien wat ik er eerst door trok op een avond :flushed: :flushed:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
pooh..vanaaf denk t maar weer eens doen..lang geleden voor mij, zo'n 2 maanden eigenlijk :openmouth:

rocke non stop vanaaf :sunglasses:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
GHB op de afkick
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of een gram nu veel of weinig is.. Die kater krijg je toch wel. Bij mij helpt meestal ook wel veel fruit, vitaminepillen (total30, vitamine C, davitamon10 en van die huis tuin en keuken ongein) en andere gezonde troep wegwerken. Maar brakheid is toch wel de keerzijde die je er maar voor over moet hebben.

Waarom je er nu meer last van hebt? Dunno, misschien heb je het in het begin rustig opgebouwd en kon je toen makkelijker omgaan met veel, terwijl dit nu al teveel is.
Ik heb ook eens voor de gein een maand niet gezopen (ik ben een redelijke drinker). Na die maand de eerste periode zwaar veel katers gehad van nog niet eens de helft zoveel bier als daarvoor.. En dat was maar een maand.. Je lichaam krijgt er denkk gewoon een optater van dat het ineens die stof niet meer binnenkrijgt, is net gewend aan de situatie en dan begint het weer. Dan is het even van slag. Ik ben geen docter, maar dat lijkt mij vrij logisch..

Bekijk het van de zonnige kant, als je nu weer helemaal geweldig bent van een gram ben je veel goedkoper uit :P En anders eens checken hoever je met een half komt qua brakheid :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."