#1
Bwhahahaha 


BelgjeOleOle zei:bedanktNu ff stuk of 100maken hehe

KataStrofe zei:Wie zegt dat ie er ook echt Speed in gaat doen? :P
Ik zit er al over te denken om mijn verjaardagsuitnodigingen dit jaar in sealtjes te doen. En dan kijken hoeveel mensen hem snappen![]()
DjTrips zei:BelgjeOleOle zei:bedanktNu ff stuk of 100maken hehe
dealen in belgië is geen goed idee, kweet dat ik prekerig klinkt en het net niet met jou gaat gebeuren, maar ik waarschuw je maar...
ruud128 zei:helemaal mee eens dat dealen (in grotere hoeveelheden dan toch) in belgie geen goed idee is. ik geef ja max 1jaarheb er al genoeg geweten gepakt worden.. spijtig genoeg welliswaar...
Dzy zei:Ja dealen is niet handig nee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."