Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnvelopje maken.

Envelopje maken.

14 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bwhahahaha :mrgreen:
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand me eens uitleggen hoe je een envelopje voor speed maakt met zon vierkant blaadje. Heb al verschillende manieren geprobeerd om te vouwen maar lukt echt niet.

Grts, Belgje
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt een klein vierkant blaadje.
Je vouwt het in een driehoek, dus de punten naar elkaar.
En dan vouw je de zijkanten naar binnen. En de bovenkant vouw je naar beneden, dan zie je al hoe je hem dicht kunt maken.
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#4
bedankt :grin: Nu ff stuk of 100maken hehe
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beginnende dealer ofzo?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
of gevorderd gebruiker :tongueout:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
BelgjeOleOle zei:
bedankt :grin: Nu ff stuk of 100maken hehe
Klik om te vergroten...

dealen in belgië is geen goed idee, kweet dat ik prekerig klinkt en het net niet met jou gaat gebeuren, maar ik waarschuw je maar...
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie zegt dat ie er ook echt Speed in gaat doen? :P

Ik zit er al over te denken om mijn verjaardagsuitnodigingen dit jaar in sealtjes te doen. En dan kijken hoeveel mensen hem snappen :mrgreen:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amateur.. :openmouth:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
KataStrofe zei:
Wie zegt dat ie er ook echt Speed in gaat doen? :P

Ik zit er al over te denken om mijn verjaardagsuitnodigingen dit jaar in sealtjes te doen. En dan kijken hoeveel mensen hem snappen :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Ik had vroeger een muur volledig bekleefd met zelfgemaakte envelopjes. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjTrips zei:
BelgjeOleOle zei:
bedankt :grin: Nu ff stuk of 100maken hehe
Klik om te vergroten...

dealen in belgië is geen goed idee, kweet dat ik prekerig klinkt en het net niet met jou gaat gebeuren, maar ik waarschuw je maar...
Klik om te vergroten...

Maarruh maakt niet uit verder, in Nederland kan dat allemaal wel, geen probleem.
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#12
helemaal mee eens dat dealen (in grotere hoeveelheden dan toch) in belgie geen goed idee is. ik geef ja max 1jaar :) heb er al genoeg geweten gepakt worden.. spijtig genoeg welliswaar...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ruud128 zei:
helemaal mee eens dat dealen (in grotere hoeveelheden dan toch) in belgie geen goed idee is. ik geef ja max 1jaar :) heb er al genoeg geweten gepakt worden.. spijtig genoeg welliswaar...
Klik om te vergroten...

Hey jij hebt echt een vette avatar !!!!!!!! :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dealen is niet handig nee.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dzy zei:
Ja dealen is niet handig nee.
Klik om te vergroten...

Hey jij hebt echt een vette avatar !!!!!!!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."