Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPPP: Pep in een Pony Pak

PPP: Pep in een Pony Pak

23 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Fnea is zoals jullie weten iemand die tegenwoordig een zeer sterke voorkeur heeft voor heroïne, toch vind ik het af en toe fijn om wat lekkere natte pep te nemen, al dan niet in combinatie met de bruin...

To the point.
Als je pep in een pony pak krijgt, hoeveel zit er dan in? Het pony pak is vrij goed gevuld en vrij dik, je voelt duidelijk de pep erin zitten als je knijpt en je ziet het ook aan de dikte... Het is pasta pep.

Mij werd verteld dat het een gram was, en in een ander pony pak zat dan weer twee gram, dus kocht totaal drie gram...

PAST dit wel in een pony pak, twee gram natte pasta pep?

Tja ik moet m'n pep in het uitgaanscircuit halen en ik heb alleen ervaring in het verslaafden/straatcircuit. En met farmaceutica natuurlijk. En een gram pep is sowieso veel meer qua massa dan een gram bruin. Dus ik kan niet goed inschatten of ik nou een beetje genaaid ben of niet.

Grtz,
fnea.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
past er makkelijk in :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is al een paar dagen geleden in m'n maag, hersenen etc. verdwenen, ghehe, ik zag alleen staan dat een pony pak coke normalitair een halve gram is, dus ik dacht hey :tongueout: maar het past dus wel. Dan zal het wel want het was veel pasta.


tnx
Grtz
fnea.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ponypakjes pep zijn groter dan die van de sos.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Halve grammetjes daar zijn nu ook halve ponypacks voor. Heel schattig.

Coke wordt normaal per gram in een ponypack aangeboden.
twee gram kan er ook wel in ja.

Als het nat is dan moet je niet vergeten dat je na droging toch 10 tot 20% verliest.
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe groter dat je je vierkant maakt om je enveloppe te plooien hoe meer er in kan é
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
Halve grammetjes daar zijn nu ook halve ponypacks voor. Heel schattig. (idd :beer: )

Coke wordt normaal per gram in een ponypack aangeboden.
twee gram kan er ook wel in ja.

Als het nat is dan moet je niet vergeten dat je na droging toch 10 tot 20% verliest.
Klik om te vergroten...

in zo"n pakkie van een halve gram krijg je amper een gram pep gepropt :P
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn idd ponypacks van 0.5, 1 en meer grammen.

Over die pasta pep, het spul is altijd zeer compact, strijk het uit op een cd hoes, laat het ff drogen en vermaak je met een pinpas. Zul je zien dat je een flinke berg overhoud. Dus denk dat 2 gram op die manier weldegelijk in zo'n ponypack past. :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken wel spacepacks, met zo'n raket erop :) . Daar gaat zo'n 1 gram speed in.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Degene waar ik nu van heb heeft 1,5 in een spacepack weten te proppen, en dat is zo'n mini pakketje
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze zei:
Degene waar ik nu van heb heeft 1,5 in een spacepack weten te proppen, en dat is zo'n mini pakketje
Klik om te vergroten...

Je hebt ook grotere, :rolleyes:

Ik had 2 gram pep in een space pack. :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
XerXoX zei:
ik heb vraag is het mogelijk voor in de smartshop ponypacks te kopen ??

Ik heb er eens gehad volledig in plastic (dacht k)en er stond snowseals opgeschreven
Klik om te vergroten...


Niet bij allen. Meestal bij headshops. Of bestellen via happy holland online.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
GewoonVOL zei:
Haze zei:
Degene waar ik nu van heb heeft 1,5 in een spacepack weten te proppen, en dat is zo'n mini pakketje
Klik om te vergroten...

Je hebt ook grotere, :rolleyes:

Ik had 2 gram pep in een space pack. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

het is dus zo'n kleine, en aangezien ik pep soms gebruik heb ik geen lege sealtjes liggen. :wave:
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#14
GewoonVOL zei:
XerXoX zei:
ik heb vraag is het mogelijk voor in de smartshop ponypacks te kopen ??

Ik heb er eens gehad volledig in plastic (dacht k)en er stond snowseals opgeschreven
Klik om te vergroten...


Niet bij allen. Meestal bij headshops. Of bestellen via happy holland online.
Klik om te vergroten...

Miss domme vraag maar wat is juist een headshop ?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
D'r is geen verschil, enkel een ander merk.
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#16
zal ook wel zo iets zijn als growshop en smartshop

gister 100 ponypacks gehaald 7.50 ( bij ons in de smartshop te arnhem)

ik weet aardig an de prijs mja anders moet ik er 2 dagen op w8 op internet en da heb ik het geduld niet voor
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ff een vraagje misschien dom hoor maarja wat is het verschil tussen een pony pak en een snowseal ???

ik heb sos en pep gekocht msaar allebij is een zelfde soort envelopje :) zonder plaatje dus begrijp niet het verschil en heb je ook nog andere varianten ??? ik hoor hier spacepak?? in de shop vind je alleen ponypacks en snowseals toch??

alvast bedankt :)

:wave:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
D'r is geen verschil, enkel een ander merk.
Klik om te vergroten...

oke dankje :grin: dus is allemaal het zelfde envelopje alleen het plaatje anders en daardoor de naam anders ??

waar kan je ze het goedkoop online kopen met het grootste assortiment ???

:wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jep, gewoon een ander plaatje. Spacepacks vind ik wel gaaf, zo'n mooie spaceshuttle d'r op. Zou je verder niet kunnen vertellen waar je 't online kunt scoren. :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MetaalKonijn zei:
Jep, gewoon een ander plaatje. Spacepacks vind ik wel gaaf, zo'n mooie spaceshuttle d'r op. Zou je verder niet kunnen vertellen waar je 't online kunt scoren. :)
Klik om te vergroten...

hehe oke dan :) geen probleem ga wel ff zoeken online.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."