Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPPP: Pep in een Pony Pak

PPP: Pep in een Pony Pak

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Fnea is zoals jullie weten iemand die tegenwoordig een zeer sterke voorkeur heeft voor heroïne, toch vind ik het af en toe fijn om wat lekkere natte pep te nemen, al dan niet in combinatie met de bruin...

To the point.
Als je pep in een pony pak krijgt, hoeveel zit er dan in? Het pony pak is vrij goed gevuld en vrij dik, je voelt duidelijk de pep erin zitten als je knijpt en je ziet het ook aan de dikte... Het is pasta pep.

Mij werd verteld dat het een gram was, en in een ander pony pak zat dan weer twee gram, dus kocht totaal drie gram...

PAST dit wel in een pony pak, twee gram natte pasta pep?

Tja ik moet m'n pep in het uitgaanscircuit halen en ik heb alleen ervaring in het verslaafden/straatcircuit. En met farmaceutica natuurlijk. En een gram pep is sowieso veel meer qua massa dan een gram bruin. Dus ik kan niet goed inschatten of ik nou een beetje genaaid ben of niet.

Grtz,
fnea.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
past er makkelijk in :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is al een paar dagen geleden in m'n maag, hersenen etc. verdwenen, ghehe, ik zag alleen staan dat een pony pak coke normalitair een halve gram is, dus ik dacht hey :tongueout: maar het past dus wel. Dan zal het wel want het was veel pasta.


tnx
Grtz
fnea.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ponypakjes pep zijn groter dan die van de sos.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."