Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in de mond

Speed in de mond

30 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoorde dat er mensen zijn die wel eens wat speed tegen hun tandvlees aanwrijven tijdens gebruik, heeft dit een bepaald doel ofzo?
Ik was zaterdagnacht namelijk op een feest, en ik had 'n gram speed die nogal nat was, dus ik maakte er een bommetje van ipv het op te snuiven. Kluns die ik ben plak ik het bommetje niet fatsoenlijk dicht, en het ging in m'n mond meteen open. De smaak vind ik nog viezer dan MDMA, en ik had het gevoel dat m'n tong een uur lang verdoofd en een beetje verbrand was, niet erg fijn dus. Ik had zondagavond nog altijd resten speed op m'n tong.. dus ik vroeg me af waarom mensen het in hun mond zouden willen smeren?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
De enige reden kan zijn omdat ze een mooie tandarts hebben ofzo.. Speed vreet je tanden uit je mond.. Helemaal als je het er over heen smeert..

Klinkt niet erg positief, speed zo nat dat het bommetje doorweekt is voor dor je hem weg kan slikken..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij speed heb ik dit echt nog nooit gehoord, lijkt me ook niet echt fijn en zeker niet fijn voor je tanden. Met Coke wordt het wel vaker gedaan weet ik.
i
indewarreLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon een mondspoelmiddeltje in huis hebben ,en gebeurd t ,datje die zooi ff een poosie inje mond hebt,dr na ,meteen je bek spoelen ,met dat mondwatertje..

natte speed,is altijd langer houdbaar ,dan al droge..
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kende een vent, die de speed boven z´n tanden smeerde en daarna een kop koffie dronk. Botergeil werd ie ervan, daarom deed ie dat, zei hij.
Ik twijfel aan z´n geestelijke toestand hoor :rolleyes:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
wrm speed in de mond als je het kan snuiven :wave:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of je leest de openingspost natuurlijk! Het was te nat om te snuiven.
Overigens heb ik nog een vraag, blijft speed langer goed in natte of droge toestand? Aangezien ik niet de mogelijkheid heb om 't koud te leggen.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
natte speed droogt eerst uit voordat ie 'vergaat' logisch gezien, dus ik zou zeggen natte speed blijft langer goed. Weet alleen niet of dit in de praktijk ook zo is.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat ik tot nu toe heb gehoord is dat er minder goed lucht bij kan komen als het nat is. Zekerheid heb ik hier niet van, iemand wel ??????
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien bedoel je coke
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat zal idd wel coke zijn
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naja dan laat ik m'n snelle maar in natte toestand liggen. Ik heb nog nooit gebruikt als ik niet op een party ben, maar de eerstvolgende echte gelegenheid is waarschijnlijk pas weer in juli... Zo lang zal het vast niet bewaard kunnen blijven zonder koeling, maar misschien doen zich er toch nog andere mogelijkheden voor. Ik ga het in ieder geval niet voor thuis gebruiken als ik wel een oppepper kan gebruiken ofzo, heb geen zin daaraan te beginnen. :P Tis ook niet zo veel meer, iets meer dan een halve gram schat ik, maar wel hele goeie heb ik gemerkt.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je speed nat is, gewoon een bommetje maken
Als je speed gedroogt is, kun je hem beter sniffen
Is mijn mening
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik snap echt niet waarom mense speed vies vinde
ik vind sos veel biezer van smaak
speed daarintege lik altyd de restjes op

het is te zegge toen ik nog gebruikte natuurlijk
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het toevallig net iemand zien doen. Hij zei dat hij kon proeven hoe zuiver het was.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
maak gewoon een bommetje van wat capsules van ephaedra ofzo. Die dingen zijn toch niet te vreten!
Ik zelf heb altijd van die daro hoestcapsules, gooi de bolletjes die erin zit in de asbak en je hebt een prachtbom!!!!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Juist, maar midden op zo'n party heb ik geen capsules bij me, moet je van te voren aan denken natuurlijk.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een maat van me vond 't wel altijd zeer appetijtelijk om lege zakjes uit te likken. :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
gadver ik word misselijk van jullie speedfreaksmeerderij .....

Als ik die bal opentrek wordt ik al misselijk.



:wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetaalKonijn zei:
Een maat van me vond 't wel altijd zeer appetijtelijk om lege zakjes uit te likken. :P
Klik om te vergroten...

Haha vond ik ook altijd wel. Om anderen te shockeren in de trein ofzo. Eigenlijk om te janken achteraf. :flushed:
Maar beter nog is het lege zakje open te scheuren langs de naden en dan met een pasje mooi leegschrapen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."