Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDat was mijn langste rit... (hallicuneren?)

Dat was mijn langste rit... (hallicuneren?)

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag... Rem moest werken.. Dus ik er 5 uur uit, werken.. Thuis komen.. WEEKEND!!! Dus ik heel verstandig eerst ff wat gekookt etc. Eten, tijdens de koffie tevens wat speed naar binnen gewerkt. Het had een rare "smaak", en het voelde wat anders. Dus ik nam nog ff wat meer. En dat heb ik geweten...

Rond 17.00 op zondag begon ik te hallicuneren :openmouth: .. Niet echt dingen zien, maar vanuit ooghoeken e.d. Zo was mijn box zijn speaker een tunnel.. Was de muur aan het golven, en op een gegeven moment zag ik 2 rare ovaalvormige dingen net iets boven mijn ogen langszweven.. Kreeg ook hoofdpijn dus heb maar even wat gegeten en een paracetamolletje gehad. Uurtje later dwong ik mezelf maar naar bed..

37.5 uur wakker zijn is niet voor mij weggelegd geloof ik.. Is dit normaal trouwens? Als ik sommige verhalen hoor valt 37.5 uur nog mee... Maar hoe dan ook was het niet de bedoeling en is deze hoeveelheid te veel geweest..

:wave:
rem
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
was dat geen Keta ?
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Colaiuta zei:
was dat geen Keta ?
Klik om te vergroten...

hm... lijkt me sterk... Maat van me haalt altijd bij hem, hij heeft alleen maar speed naar mijn weten. Ben niet bekend met keta trouwens. Maar mag ook wel aannemen dat de dealer zelf wel weet wat hij verkoopt en dat als ik om speed vraag hij dat ook verkoopt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee...lijkt me geen keta...dat zou een stuk extremer zijn
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat niet zo snel, maar zal ook wel komen omdat ik weinig en onregelmatig slaap.
Maar als ik 2 nachten doorhaal heb ik dat ook.
Weer even goed slapen en het is weer oke :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sleep Deprivation. Ja, dit is normaal bij extreem slaaptekort, nu zou 37.5 uur nog wel mee moeten vallen, maar icm amphetamine kan het wel pittig zijn.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, vreemd verhaal. Hoor wel eens vaker dat mensen het niet krijgen geregeld op de pep. Waarom ik nou nooit :(

Mja, is idd heel erg vreemd. Die 37,5 uur vallen nog wel mee hoor, daar ligt het niet zo aan. Misschien ben je zelf al een beetje vermoeid. Slaap je normaal wel altijd goed en genoeg?

Maar goed, de vreemde smaak hoeft ook niks te beteken, als je maar een soort pep gewend bent, smaakt andere altijd heel erg anders. Ketamine lijkt me ook wel sterk, maar hoeft ook niet veel heftiger te zijn. Beetje vreemd voorval, maar dat gebeurd ook wel vaker met drugs.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is volgens mij gewoon van de 37.5 uur wakker blijven...
Als je lang wakker blijft begin je vroeg of laat automatisch te hallucineren, maar volgens mij is dit bij de ene persoon sneller dan de andere...
Ik weet niet juist hoe het zit, maar je begint eigenlijk te dromen terwijl je nog wakker bent. Dat kan je met speed inderdaad overkomen.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haai,

Ik slaap wel gewone uren.. Lijkt me sterk dat het enigszins met mijn normale slapen te maken heeft. Het zal idd wel gewoon zijn omdat ik (sowieso voor het eerst) zo lang wakker ben geweest. Ik had trouwens inmens droge handen ook, was nie zo fijn ook.

Maar jah... het is wel erg ok om eens zo lang wakker te zijn, niet dat ik die 37.5 uur nuttig heb besteed... Wou het wel doen hoor, maar bleef inmens plakken achter fora..

:grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fat Freddy's cat zei:
Dat is volgens mij gewoon van de 37.5 uur wakker blijven...
Als je lang wakker blijft begin je vroeg of laat automatisch te hallucineren, maar volgens mij is dit bij de ene persoon sneller dan de andere...
Ik weet niet juist hoe het zit, maar je begint eigenlijk te dromen terwijl je nog wakker bent. Dat kan je met speed inderdaad overkomen.
Klik om te vergroten...

ik heb het heel stomtoevallig vanacht ook gehad. Had gisteravond al last van schimmen, doeken, geen diepte kunnen onderscheiden etc maar vanacht was dus een combinatie van half wakker half dromen. Echt heel vreemd, heb in mezelf staan lullen alsof ik aan de E zat, en het had verder ook precies dezelfde hallicunerende effecten.

Bij mij begon het ook na ca 35uur wakker te zijn van de dex (heb in 12uur net geen gram gehad, niet eens veel dus)... :flushed:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dat ook vrij snel: Pas geleden nachtje wakker geweest op wat pep (niet eens veel) en de volgende ochtend in de badkamer keek ik naar een handdoek (ja dat doe ik wel vaker :) ) en die begon ook te golven enz
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
sorry voor dig trouwens, vond het gewoon even heel vreemd en ben benieuwd naar ervaringen van anderen
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na 37.5 uur kan je best gaan hallicuneren. Het verschilt per persoon, de ene kan meer hebben dan de ander. Ik krijg na 'n normaal dagje pep al rare verschijnselen in m'n ooghoeken. Als ik een nacht doorhaal krijg ik waanideeen en nog langer wakker trek ik dus echt niet.
Verschilt per persoon. :)
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb dit ook meegemaakt, vooral via de ooghoeken ik werd hier redelijk paranoja van en vooral in men hoofd dat alles voledig dooreen is gegaan.. :confused:

grtz
G
Grengijn de BOZE kabouterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik ken dit , 36 u ofzo wakker blijven na een stevige dosis pep voelt bij mij net aan alsof ik uit een zware lsdtrip kom , maar nog lang niet helemaal 100 procent ben

Vermoeidheid , pijn in de spieren
gedachtenstroom
patroontjes , wolkachtige dingetjes in het centrum van je zicht, ...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen slaap+pep doet wel rare denken met het menselijk brein ja, vooral schaduwen, zwarte vlekken en het feit dat vanalles gaat golven laten je toch wel merken dat het tijd is om te gaan slapen :)

(Arme topic was trouwens op sterven na dood, was het echt nodig om 'm nog een trap na te geven? :))
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ik ook wel voorgehad was van vrijdag wakker zondagochtend me 2 vriendinne thuis gekomen en idd tafelnap die beweegde precies muren die naar jou toekwame gordijne ni te dicht en dat je denkt van, concentreer er je ni op maar dan doe je het des te meer. Was wel eerns zaligallez uiteindelijk met de 2 vrouwen dan ma in men bed gekropen was ook zalig believe me.
Hangt er vanaf vant geen ze erin doen wel te verstaan heb dat ma 2-3x in mijn leven voorgejhad zo van die zaken zien.
gRTZ
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#18
TofkeThe1 zei:
Heb ik ook wel voorgehad was van vrijdag wakker zondagochtend me 2 vriendinne thuis gekomen en idd tafelnap die beweegde precies muren die naar jou toekwame gordijne ni te dicht en dat je denkt van, concentreer er je ni op maar dan doe je het des te meer. Was wel eerns zaligallez uiteindelijk met de 2 vrouwen dan ma in men bed gekropen was ook zalig believe me.
Hangt er vanaf vant geen ze erin doen wel te verstaan heb dat ma 2-3x in mijn leven voorgejhad zo van die zaken zien.
gRTZ
Klik om te vergroten...

2 vrouwen? :)
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Yeps een ex en een vriendin was aangenaam ja zeg ze krope enkel met string in bed, en ik me boxershort.
Dus ja na 10 min knuffelen, en alles uit veel was het dus niet zijn we eraan begonne was best great...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."