Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerantwoord speedgebruik?

Verantwoord speedgebruik?

34 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth: k hoor hier mensen praten over 1 gram per maand , dan ben ik bang dat ik een speedverslaving heb .

ik begon de eerste keer met 0,5 gram in een uur voor de hele avond
toen 6 weken later zit ik nog steeds ieder weekend of doordeweekse dag aaan de pep en per avond minimaal 2 gram en int weekend onbeperkt k zit nu qua hoeveel heid gebruik.6. 6.5 gram in een weekend en dan ieder weekend kan iemand mij vertellen wanneer ik egt laswt ga krijgen van het gebruiken in deze mate :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:( @ bovenstaande.

Je zult d'r vanzelf achterkomen.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 - 3 gram per maand, denk ik
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
EclipX zei:
1 - 3 gram per maand, denk ik
Klik om te vergroten...

Ik denk dat 3 gram per maand erdoorheen jagen niet echt goed voor je is.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
snuifdukkie zei:
:openmouth: k hoor hier mensen praten over 1 gram per maand , dan ben ik bang dat ik een speedverslaving heb .
Klik om te vergroten...

Probeer eens twee weekjes zonder speed. Als dat zonder problemen gaat ben je niet verslaafd en is er nog niets aan de hand :wink:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
EclipX zei:
1 - 3 gram per maand, denk ik
Klik om te vergroten...

Ik denk dat 3 gram per maand erdoorheen jagen niet echt goed voor je is.
Klik om te vergroten...

Idd, maar ik spring er wel voorzichtig mee om hoor. Ik ga bv nooit snuiven tijdens de week, want dat komt dan niet goed over @ work. Enkel in de weekends

btw, ik koop meestal iets van 1 tot 1,5 gram. Paar maand geleden eens 3gram erdoor gesnoven, hoho lol wat was dat fun, maar je moet ook wat denken aan je lichaam he
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 gram per maand is toch niet veel :openmouth: Dat is minder dan 1 gram per weekend
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik koop er 5 wat dan eigenlijk 3,5 -4 gram is per maand,voor 30/31 dagen :flushed: is 0,11 gr per dag :wink:
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou zeggen drie of vier keer per jaar...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
snuifdukkie zei:
:openmouth: k hoor hier mensen praten over 1 gram per maand , dan ben ik bang dat ik een speedverslaving heb .

ik begon de eerste keer met 0,5 gram in een uur voor de hele avond
toen 6 weken later zit ik nog steeds ieder weekend of doordeweekse dag aaan de pep en per avond minimaal 2 gram en int weekend onbeperkt k zit nu qua hoeveel heid gebruik.6. 6.5 gram in een weekend en dan ieder weekend kan iemand mij vertellen wanneer ik egt laswt ga krijgen van het gebruiken in deze mate :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nou volgens mij heb je echt rotzooi dan... Met goeie pep heb je zoveel echt niet nodig.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben het eens met het antwoord van JewCookie :P
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb geen rotzooi ik heb kwaliteit dat kan ik je verzekeren het is 1 keer versneden k heb het in pasta en moet het zelf droogsnijden :openmouth:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
das toch rommel speed, is nooit verantwoord uiteraard!
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nee bestaat niet ! speed is gewoon het vieste rommel wat je hebt...niet aan beginnen is mijn tip...het is namelijk wel eruggg chilll
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke moet iemand uitschijten en die wil daar geld voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."