Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe verschillende speed-niveau's die jij kent

De verschillende speed-niveau's die jij kent

56 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 - 5 is wel vanzelfsprekend

6 maak ik zelden mee.

7 is een apart geval. ik geloof er in die zin in, dat ik als ik flink bezig ben, ik me beter besef hoe laag ik eigenlijk sta in de samenleving, en hoe goed ik het toch ook heb, als ik kijk naar alle honger en ellende in de wereld. Andere inzichten komen niet direct door de speed volgensmij. Je gaat gewoon sneller denken, en je 'leert' dus op een dag meer nieuwe dingen dan 'normaal'
S
SpeedyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg meestal ook een enorme praatkick maar dan ook weer als het over is het tegenover gestelde van superstil

hartkloppingen en agressief zeker wel.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
1 Hyperactief. Rondrennen. Snel praten.
2 Concentratie. Supergeconcentreerd met iets bezig kunnen zijn
3 Praatkick. Je wordt zelf gek van je gepraat over van alles en nog wat
4 Stotteren. Euuhhh D-D-Dat is Euhhhhh Gek
5 Geil
6 Over je limiet. Hartkloppingen, moe, etc. Niet fijn.
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten
Klik om te vergroten...


ik heb wel eens dat ik echt raar ga praten.. met hele rare stemmen etc.. en dat ook totaal niet onder controle hebben.. heb ik alleen bij heel veel tegelijk..

en para zijn vind ik er ook wel bij passen.. als je echt para bent, dan heb ik om de 10 seconden je hart in je keel zitten van de schrik.. allemaal geluiden horen die er niet zijn, beeld halucinaties..
hier staat speed immers bekend om.. :)

en geil word ik alleen naar omstandigheden.. :P anders ook helemaal niet..
maar als je met speed op wel geil bent... :openmouth:
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten
Klik om te vergroten...

7 is echt de eenigste reden waardoor ik dit jaar afgestudeerd ben, zonder had ik het NOOOIT kunnen halen. (Ik ben een heel lui iemand, zeker voor school)

Nu wil ik er ook wel wat minderen want ik moet niet meer zoveel nadenken op mun werk :smoke:

Greetz Davista
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha...nou dat is een beste motivatie om te gaan snuiven!~Wil je school halen...pep er op los! :mrgreen:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
Herkennen jullie je in dit lijstje van niveaus of uitingsvormen, dit zijn de door mij ondervonden nveaus:

1 Hyperactief. Rondrennen. Snel praten.
2 Concentratie. Supergeconcentreerd met iets bezig kunnen zijn
3 Praatkick. Je wordt zelf gek van je gepraat over van alles en nog wat
4 Stotteren. Euuhhh D-D-Dat is Euhhhhh Gek
5 Geil
6 Over je limiet. Hartkloppingen, moe, etc. Niet fijn.
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten
Klik om te vergroten...
yeah komt allemaal bekend voor :)

alleen, ik mis een niveau in je lijst.

zomaar vanuit het niets in een keer over je hele lichaam kippenvel krijgen met een fijne tinteling (met name je hoofd en armen)
en verder heel goed in je vel zitten, vrolijk, praten gaat lekker vlotjes
etc etc een btje een combinatie van meerdere niveau's die jij beschrijft
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is juist wat ik zo leuk vind aan speed. Dat je je echt super goed kan concentreren of dat je echt die drang hebt om veel te gaan praten. Soms voel ik me behoorlijk down na gebruik maar zo erg vind ik dat niet. Het klinkt misschien stom maar ik heb altijd het idee dat ik me veel bewuster ben van alles als ik me down voel.

Overigens heb ik net ook de dextro-amphetamine gebruikt en ik vond het erg prettig. Ik kreeg echt die praat-drang.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik herken ze allemaal vooral de nummers 1,2,3,5 en 7
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
allemaal wel een beetje
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
net aan tafel dat stotteren ondergaan, waren best heftig aan het praten over politiek en ik wil mn mening geven en ja hoor, daar ging ik. Uiteindelijk heb ik het er toch nog uitgekregen.
En dat van die rillingen, en een praatkick, willen rennen en springen, geil,
ja.
Het is fijn fijn fijn :)
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elektronik_dynamite zei:
zomaar vanuit het niets in een keer over je hele lichaam kippenvel krijgen met een fijne tinteling
Klik om te vergroten...

klopt, kan et niet echt een 'niveau' noemen maar is inderdaad nogal typisch
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Edt: not important
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Edit=dubbel
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Edit=Dubbel
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
en dubbelen is zeker ook een stadium voor jou?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou je zo wel denken!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er blijkt nog een ander niveau te zijn wat eigenlijk een beetje neerkomt op het tegenovergestelde van 7. Nergens meer iets van snappen, niet kunnen bevatten wat er gebeurd en totaal niet uit je woorden kunnen komen terwijl je iets probeert duidelijk te maken maar eigenlijk zelf niet eens weet wat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."