Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe verschillende speed-niveau's die jij kent

De verschillende speed-niveau's die jij kent

56 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Edit=dubbel
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Edit=Dubbel
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
en dubbelen is zeker ook een stadium voor jou?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou je zo wel denken!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er blijkt nog een ander niveau te zijn wat eigenlijk een beetje neerkomt op het tegenovergestelde van 7. Nergens meer iets van snappen, niet kunnen bevatten wat er gebeurd en totaal niet uit je woorden kunnen komen terwijl je iets probeert duidelijk te maken maar eigenlijk zelf niet eens weet wat.
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heeft mischien te maken met aanraking. meer een xtc effect zou je zeggen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat mij opvalt is dat het effect van speed veranderd afhankelijk van factoren als hoeveel, hoevaak, tolerantie...

En soms ben je op zoek naar die éne status zoals praatkick.

Herkennen jullie je in dit lijstje van niveaus of uitingsvormen, dit zijn de door mij ondervonden nveaus:

1 Hyperactief. Rondrennen. Snel praten.
2 Concentratie. Supergeconcentreerd met iets bezig kunnen zijn
3 Praatkick. Je wordt zelf gek van je gepraat over van alles en nog wat
4 Stotteren. Euuhhh D-D-Dat is Euhhhhh Gek
5 Geil
6 Over je limiet. Hartkloppingen, moe, etc. Niet fijn.
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten

Nu heb ik bijvoorbeeld dextroamphetamine en ik zit gelijk op 4.
Ik wilde 3. of 5. of zoiets.

edit: 7 toegevoegd
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
snel prate heb ik ook
stoteren ook
geil altyd
geconcentreerd bezig kunne zijn ook
en dan bij de uitwerking starende oge (ook wel groot groter als op moment van onder invloed zijnà
vaag
beetje dom:d
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Praatkick
aggresief
geirriteerd
super vrolijk
super energiek
erg geconcentreerd
supergoed voelen

Naar mijn mening komen deze verschillen kwa gevoel door je geestelijke toestand voor en op het moment dat je het in neemt. Ben ik boos, dan wordt ik aggresief, en ik saggie dan word ik geirriteerd, heb ik ergens zin in word ik vrolijk en energiek. En natuurlijik ook de hoeveelheid speed en sterkte.
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij ook afhankelijk van mijn stemming en de hoeveelheid slaap die ik al dan niet gehad heb...

Maar
1.vrolijk en energiek
2.zorgeloos
3.praatkick
4.alles tegelijk willen doen
5.super geconcentreerd en geinteresseerd
6.piekeren
7.gefrustreerd, down en soms bang

Maar die 7 heb ik maar afentoe en is meestal teken dat ik gewoon even goed moet slapen :grin:

edit: stotteren heb ik ook wel, maar meestal juist als het alweer uitgewerkt is :confused: :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
1 Hyperactief. Rondrennen. Snel praten.
2 Concentratie. Supergeconcentreerd met iets bezig kunnen zijn
3 Praatkick. Je wordt zelf gek van je gepraat over van alles en nog wat
4 Stotteren. Euuhhh D-D-Dat is Euhhhhh Gek
5 Geil
6 Over je limiet. Hartkloppingen, moe, etc. Niet fijn.
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten
Klik om te vergroten...
6 is een beetje twijfelachtig maar verder ken ik ze allemaal.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oftewel een wel heel serieuze technische storing iin de bovenkamer.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik herken alles wel behalve die praatkick.. daar heb ik nou nooit last van :rolleyes:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#15
nooit? :confused: ik echt wel..pas als ik een paar dagen achter elkaar gebruik merk k dat het minder wordt maar vooral na een poos niet te hebben gebruikt en dan weer wel..pow, dan lul ik erop los! :rolleyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jelle Snel zei:
nooit? :confused: ik echt wel..pas als ik een paar dagen achter elkaar gebruik merk k dat het minder wordt maar vooral na een poos niet te hebben gebruikt en dan weer wel..pow, dan lul ik erop los! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het was een grapje, vraag maar aan nutsss of iemand anders die ook op die meeting was :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha...my bad :wave:
Wanneer hebben jullie een meeting gehad dan?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
Ik herken alles wel behalve die praatkick.. daar heb ik nou nooit last van :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dzy heeft de praatkick een nieuwe dimensie gegeven... Op een bepaald moment, dat is wel interessant, verdwijnt die hele harde overheersende stem in je hoofd gewoon naar de achtergrond. Dat kan binnen een paar uur al zijn. Dan kan je met iemand anders een ander gesprek voeren en je hebt er bijna geen hinder meer van. Zodra Dzy dan zijn mond even dichtheeft denk je 'Heee ik mis iets...' maar wàt is dan niet precies duidelijk totdat er weer een bulderende waterval van woorden de ruimte in wordt geschoten...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jelle Snel zei:
haha...my bad :wave:
Wanneer hebben jullie een meeting gehad dan?
Klik om te vergroten...

verslag Dzy: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=155993#155993
Mijn verslag: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=156644#156644


Heee jongens de volgende kan wel bij mij...
begin december misschien?
a
angelinaLid
01-01-2024, 00:00
#20
druk
veel/snel praten
diepgaande gesprekken kunnen voeren over onmogelijke dingen
super geconcentreerd bezig zijn
veeeeel bewegen
en het vermoeide gevoel na een aantal nachtjes wakker te zijn ken ik ook en dat is niet echt prettig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."