#1
Edit=dubbel
6 is een beetje twijfelachtig maar verder ken ik ze allemaal.nutsss zei:1 Hyperactief. Rondrennen. Snel praten.
2 Concentratie. Supergeconcentreerd met iets bezig kunnen zijn
3 Praatkick. Je wordt zelf gek van je gepraat over van alles en nog wat
4 Stotteren. Euuhhh D-D-Dat is Euhhhhh Gek
5 Geil
6 Over je limiet. Hartkloppingen, moe, etc. Niet fijn.
7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten


Jelle Snel zei:nooit?ik echt wel..pas als ik een paar dagen achter elkaar gebruik merk k dat het minder wordt maar vooral na een poos niet te hebben gebruikt en dan weer wel..pow, dan lul ik erop los!
![]()
Dzy zei:Ik herken alles wel behalve die praatkick.. daar heb ik nou nooit last van![]()
Jelle Snel zei:haha...my bad![]()
Wanneer hebben jullie een meeting gehad dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."