#1
Ook geen dode puntjes of dof haar...
Mac... zei:Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul![]()
Mr Sossa zei:Mac... zei:Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul![]()
ja dat heeft iedereen volges mij wel als ie speed gesnoven heeft tenminste ik krijg mn haar dan egt nooit in model gebracht..
nutsss zei:Mr Sossa zei:Mac... zei:Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul![]()
ja dat heeft iedereen volges mij wel als ie speed gesnoven heeft tenminste ik krijg mn haar dan egt nooit in model gebracht..
Dat is vreemd want hoeveel ik ook snuif, mijn haar zit altijd direct in model, net als anders.
angel1 zei:om even terug serieus te doen hierover: ik verloor elke dag ontzettend veel haar.smorges lag het hele bed vol, mn hele borstel zat vol, de vloerbedekking elke dag stofzuige waardoor de stofzuigerkop vol zat.het begon heel eng te worden. nu ben ik sinds een paar dagen vitaminepillen ant bijnemen en het gaat al gelijk beter...
spacekonijn zei:@nutss : jij was toch kaal?![]()
Ellesdee zei:spacekonijn zei:@nutss : jij was toch kaal?![]()
haha dat is ie ook :P
nutsss zei:Ellesdee zei:spacekonijn zei:@nutss : jij was toch kaal?![]()
haha dat is ie ook :P
wat vertel je me nou?
verdomd ja.
maar goed dan dat ik stop met speed.
angel1 zei:nou, ik heb geen kind gehad,schildklier is pas getest, ze vallen ook niet met bosjes tegelijk, ik heb geen kanker, en slik geen anticonceptie pil. dus laten we het maar gewoon houden op ijzer of vitaminetekort dan

spacekonijn zei:nutsss zei:Ellesdee zei:spacekonijn zei:@nutss : jij was toch kaal?![]()
haha dat is ie ook :P
wat vertel je me nou?
verdomd ja.
maar goed dan dat ik stop met speed.
waar heb je het dan over met je kapsel :P
Lappenpopje zei:Even om een oud topic op te rakelen.. (ja ellesdee ik weet wel waar de zoekfunctie zit..)
Sinds ik pep gebruik heb ik ook last van onwijs haaruitval terwijl ik elke dag braaf al mijn vitaminepilletjes neem en gezond eet enzo..
Kan er nog een ander verband zijn tussen speed en haaruitval??
Mac... zei:Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul![]()
ja stond hier ook iets van tijdje geleden, das door de snellere stofwisselingSkippy zei:het lijkt wel of mijn haar steeds sneller groeit van de speed :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."