Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshaar

haar

36 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook geen dode puntjes of dof haar...
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul :confused:
Klik om te vergroten...


ja dat heeft iedereen volges mij wel als ie speed gesnoven heeft tenminste ik krijg mn haar dan egt nooit in model gebracht..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mr Sossa zei:
Mac... zei:
Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul :confused:
Klik om te vergroten...


ja dat heeft iedereen volges mij wel als ie speed gesnoven heeft tenminste ik krijg mn haar dan egt nooit in model gebracht..
Klik om te vergroten...

Dat is vreemd want hoeveel ik ook snuif, mijn haar zit altijd direct in model, net als anders.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
Mr Sossa zei:
Mac... zei:
Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul :confused:
Klik om te vergroten...


ja dat heeft iedereen volges mij wel als ie speed gesnoven heeft tenminste ik krijg mn haar dan egt nooit in model gebracht..
Klik om te vergroten...

Dat is vreemd want hoeveel ik ook snuif, mijn haar zit altijd direct in model, net als anders.
Klik om te vergroten...

Haha :P
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
om even terug serieus te doen hierover: ik verloor elke dag ontzettend veel haar.smorges lag het hele bed vol, mn hele borstel zat vol, de vloerbedekking elke dag stofzuige waardoor de stofzuigerkop vol zat.het begon heel eng te worden. nu ben ik sinds een paar dagen vitaminepillen ant bijnemen en het gaat al gelijk beter...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat allemaal dankzij je trouwe kameraden op Drugsforum.nl
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahah lol
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
angel1 zei:
om even terug serieus te doen hierover: ik verloor elke dag ontzettend veel haar.smorges lag het hele bed vol, mn hele borstel zat vol, de vloerbedekking elke dag stofzuige waardoor de stofzuigerkop vol zat.het begon heel eng te worden. nu ben ik sinds een paar dagen vitaminepillen ant bijnemen en het gaat al gelijk beter...
Klik om te vergroten...

Mischien ben je gewoon in de rui.... :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
@nutss : jij was toch kaal? :confused:
Klik om te vergroten...

haha dat is ie ook :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
spacekonijn zei:
@nutss : jij was toch kaal? :confused:
Klik om te vergroten...

haha dat is ie ook :P
Klik om te vergroten...

wat vertel je me nou?
verdomd ja.
maar goed dan dat ik stop met speed.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
Ellesdee zei:
spacekonijn zei:
@nutss : jij was toch kaal? :confused:
Klik om te vergroten...

haha dat is ie ook :P
Klik om te vergroten...

wat vertel je me nou?
verdomd ja.
maar goed dan dat ik stop met speed.
Klik om te vergroten...

waar heb je het dan over met je kapsel :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
angel1 zei:
nou, ik heb geen kind gehad,schildklier is pas getest, ze vallen ook niet met bosjes tegelijk, ik heb geen kanker, en slik geen anticonceptie pil. dus laten we het maar gewoon houden op ijzer of vitaminetekort dan
Klik om te vergroten...

Het kan ook door stress enz.. nou ja, je zegt dat het verbetert met de vitaminepilletjes dus.. eind goed al goed.. :wave:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Even om een oud topic op te rakelen.. (ja ellesdee ik weet wel waar de zoekfunctie zit..:wink:)

Sinds ik pep gebruik heb ik ook last van onwijs haaruitval terwijl ik elke dag braaf al mijn vitaminepilletjes neem en gezond eet enzo..
Kan er nog een ander verband zijn tussen speed en haaruitval??
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
nutsss zei:
Ellesdee zei:
spacekonijn zei:
@nutss : jij was toch kaal? :confused:
Klik om te vergroten...

haha dat is ie ook :P
Klik om te vergroten...

wat vertel je me nou?
verdomd ja.
maar goed dan dat ik stop met speed.
Klik om te vergroten...

waar heb je het dan over met je kapsel :P
Klik om te vergroten...

ironie is jou niet bekend precies :tongueout:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lappenpopje zei:
Even om een oud topic op te rakelen.. (ja ellesdee ik weet wel waar de zoekfunctie zit..:wink:)

Sinds ik pep gebruik heb ik ook last van onwijs haaruitval terwijl ik elke dag braaf al mijn vitaminepilletjes neem en gezond eet enzo..
Kan er nog een ander verband zijn tussen speed en haaruitval??
Klik om te vergroten...

Misschien mis je in die pilletjes één van de belangrijke vitamines ofzo?

Er zullen vast meerdere verbanden zijn, dat is met bijna alles zo..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
het mijne valt ook meer uit met speed maar het groeit dan ook onwijs veel sneller.... :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
Ik krijg mijn haar altijd moeilijk in model als ik gesnoven heb, zonder flauwe kul :confused:
Klik om te vergroten...

Licht dat aan je haar of aan jezelf? :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speedgebruik werkt vitamine tekort in de hand.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Skippy zei:
het lijkt wel of mijn haar steeds sneller groeit van de speed :P
Klik om te vergroten...
ja stond hier ook iets van tijdje geleden, das door de snellere stofwisseling

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."