Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer, nu nog steeds?

1e keer, nu nog steeds?

29 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had vanacht rond 1 uur 2 dikke lijnen pep op. Ik had al erg veel alcohol gedronken , maar het voelde zeker goed. Ik voelde me het eerste half uur SUPER, en daarna gewoon door drinken en ging almaal heel soepel, en voelde me gewoon super relxt, en ben door gegaan tot een uur of 5.

Toen ik op bed lag wist ik niet meer het verschil tussen of ik nou sliep of wakker was, alles was een beetje raar.

Nou stond ik na half om half te geslapen hebben om half 2 op. Kreeg natuurlijk geen hap eten door me keel behalve wat chocola.
Alleen ik voel me nu opzich nog steeds een beetje opgepept? Kan dit wel?
Mijn keel lijkt ook een beetje verdoofd te zijn (had ik ook bij coke). Ook voel ik me nog super relaxt. En mijn pupillen zijn best wel groot.

Oja ik had ook geen last van kater, komt dit door de pep?
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt.
Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk voel je nog steeds het effect van de speed.
Het is dan ook beter om niet proberen te slapen.
(Waarom zou je uberhaupt slapen als je niet moe bent :) )

Dat verdovende effect in je keel is inderdaad wel een beetje vreemd.
Heb je mischien veel gedronken of gerookt? Mischien wordt je wel verkouden. lol

En die kater kan je nog krijgen. waarschijnlijk de dag erna (na een nachtje slapen). Maar dat is eigenlijk meer de "crash" van de speed.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb "volgens mij" al een uurtje of 5 geslapen haha.
En die dingen die je daar noemt, ehh alle 3. Ik werk in een magazijn waar het 2 graden is, en ben verkouden. Gister heb ik ook 2 pakjes sigarette opgerookt en veel gedronken.

Ik denk dat ik het nog wel een keer ga doen, volgende week (ben 2 weke n alleen thuis, dus ook andere drugs uitprobere die ik nog niet gedaan heb :wink: ), en daarna w8 ik 1 of 2 maanden met gebruiken.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begin nu in 1x een ontzettende kop pijn te krijgen. Ik heb vanacht gewoon goed geslapen vanaf 2 uur tot een uur of 12. Ik had weer veel alcohol op, maar toen ik opstond nergens last van. Nu 3 uur later begint het in 1x, kan dat door de speed komen van eergister? of is dat te lang geleden?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
En jij dacht er aan te ontkomen? :grin:

Join the club maat, gewoon ff doorheen bijten, gaar op bed liggen tv kijken en proberen zoveel mogelijk te eten en te drinken, dan is het zo over :sunglasses:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehehe speed kills =)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb na speed gebruik altijd zo'n onwijze verveling. Helemaal niks te doen. Soms wel 3 dagen lang =/
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt.
Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers.


oww ik lees deze nu pas haha.. maja volgens mij nergens last van gehad. Zal wel bij overmatig chocolade gebruik zijn?

"overmatig chocolade gebruik" ahha klinkt als een drug :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
123spacer zei:
"overmatig chocolade gebruik" ahha klinkt als een drug :tongueout:
Klik om te vergroten...
Chocolade maakte endorfine vrij en daar word je tijdelijk blij van en later voel je je kut, omdat je te veel op heb. Ik vind dat ze dat dan ook onder de opiumwet moeten laten vallen :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe over 10 jaar krijg je dan topics "Hoeveel betaal jij voor een gram chocola?" :mrgreen:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou ondertusse voor de 2e x gedaan, vanachtt weer half geslapen, dit keer 3 uurtjes in bed gelegen waarvan ik ong. 15 min me ogen dicht heb gehad.
heb iets van 12 sleutelpuntjes (+-0,8 gram) gehad, de laatste vanacht om 3 a 4 uur. Voel hem nu nog steeds een beetje en ben absoluut niet moe. Alleen mijn benen zijn zuur.
Weer in combinatie met alcohol.
Als ik dalik rond 4 a 5 uur nog een lijntje pak (0,3 gram) zou ik dan vanacht rond 2 a 3 weer gewoon kunne slapen? Of zal ik eerder al in 1x SUPER moe zijn?

Vanmorge een vriend en ik kome allebei online @7uur, Yo kon je ook al niet slapen? neee man gek hahaha

Hadde met ze 4e ong. 2 gram op... alle 4 niet geslapen.

Vandaag trouwens wel in 1x weer dikke honger... niet zoals de vorige keer dat ik geen hap naar binne kreeg haha
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
naja als iemand pep op heeft zie ik dat wel hoor :rolleyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
MichaelMayhem zei:
Hehe over 10 jaar krijg je dan topics "Hoeveel betaal jij voor een gram chocola?" :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hilarisch! :openmouth:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#14
hebbe jullie dat btw ook? dat je eigenlijk helemaal niks ziet aan je wanneer je speed hebt gebruikt?
Ik zit al de gehele dag onder invloed thuis, maar niemand die iets opvalt nog geen opmerking van wat kijk je raar of wat dan ook..
Ook gister avond op een feest had niemand iets door...
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik moet nou wel een stuk meer pakken om niet moe te worden merk ik al! zoiets van 0,3 of 0,5 in 1x... maar als ik het nu nog doe dan slaap ik waarschijnlijk vanacht niet... of pas om 5 uur...
Dus beter bewaren voor maandag en ff een rustdag nemen denk ik...

als deze elaatste 2 gram op is, kap ik er mee voor de komende minstens 3 maanden... Merk nu wel hoe focking verslavend dit is en hoen troep haha

Oja nog iets, ik ben nou heel sjagrijnig, dit had ik ook al 2 uur na dat ik de pep had genomen. Ben je soms extra gevoelig voor sommige dingen onder invloed? Dus dat je je sneller geprikkeld voelt, en je veel kutter gaat voelen als je bijv. hoort dat een vriend achter je rug lult etc...
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
tja 2 lijnen snuifen hoeft voor mij ook niet...is alleen jezelf pesten qua niet slapen en wel brak voelen... tis alles of niets euh :flushed:
A
AcidKillerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De eerste keer dat ik speed deed , had ik 3dagen ontzettende hoofdpijn. écht abnormaal en dan moest ik als afkick ook nog eens heel de tijd huilen :tongueout:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#18
weeer lekker van 7 tot nu geslapen, alleen nu werd ik wakker en lijkt het net of mijn wangen helemaal naar beneden hangen, ze zijn super zwaar. Egt vage shit, nu tog maar nuchter de dag dor en w88 op de crush :openmouth:

oja ook rond 6 uur vanmorge was k een beetje vaag aan het gaan, kdacht steeds dat me stereo aanstond, maar dit was niet zo. Toen hadk de stekker eruit getrokke, en tja hij bleef aanstaan.
Ik dacht eigenlijk dat hett een droom was ,maar de stekker had ik er echt uitgetrokken.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#19
hehe, ik had vorige toen ik de eerste keer deed niet egt heel erge last de dagen erna.
Dit weekend vanaf vrijdag t/m zondag gedaan.. ben beniewt of ik nog kut ga voelen, nu nergens last van, gistermiddag rond 1 voor het laatst gepakt.
Maja ik weet wel nou dat speed troep is, en hoef het niet meer.
A
AcidKillerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik stop er ook mee
amai , wat een rotzoooooooi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."