Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer, nu nog steeds?

1e keer, nu nog steeds?

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
heh?

Ik was vanaf donderdag t/m gisternacht doorgegaan op pep.
k had 40 euro pep gekocht wat bij ons 4 gram is KK zoetermeer.
mja k met wat maten gebruiken tot ik op een gegeven moment dacht
dat ik door vrienden van me genaait werdt toen kreeg ik vanaf die avond
en klote trip. Ik ben gaan hallucinere zag dingen bewegen en onzichtbare mensen k zag me vriende als mensen die me woude oplichten en dergelijke zag in eeen aqarium iets heel anders. maar nu nadat ik heb geslapen voel k me niet egt verkankert allleen verbaad over hoe dat is gekomen kan iemand me dat vertellen. en dit kwam door speed zonder
andere drugs.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, wat verwacht je nu als je het elke dag neemt..
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 euri de gram hierzo, ik had ook 4 gram gehaald, maar in die 3 dagen ietsjes meer als 2 gram gebruikt.
De 3e dag vond ik de smaak van pep zelfs lekker worden, terwijl ik het de eerste keer vies vond, en de meeste van wie ik het hor, dat ze al alleen vanwege de geur geen pep pakke. Iemand anders die het ook lekker begint te vinden? :P

Toch, nadat ik mezelf gezegt heb dat ik geen pep meer wil, omdat ik zo kut dag had gehad. Zou ik het nu nog steeds gewoon pakken als het me aangeboden word, en ik heb er opzich ook wel zin in om nog een keer te pakken. Maar ik weet dat het dan fout gaat, en ik waarschijnlijk verslaafd raak.
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
en dat gaat sneller dan je denkt
maarja het is verleidelijk
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik persoonlijk vind speed ook (verreweg) de verslavendste harddrug, omdat
1. Goedkoopste drug (5-10 euro per gram, wordt goedkoper als je meer koopt natuurlijk)
2. Makkelijk te gebruiken (dwz geen gezeik met naalden en zo)
3. Bereikbaarheid (een gemiddelde dealer heeft wel speed)
4. Je spacet hem niet zo zwaar, dus goed voor dagelijkste doeleinden (studeren, werken)
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, je hebt snel de neiging om toch weer een beetje te pakke, "niemand merkt het goed aan je". hooguit dat ze zeggen: wat kijk je sip, of je ziet er wel beetje belabberd uit, tja slecht geslapen ofzo, ben best moe.
Dat is ook een groot gevaar van speed vind ik. Je hebt snel de neiging om het te gebruiken zonder het tegen iemand te zeggen. Dus er is dan ook niet echt iemand die je in de gaten houd dat het niet uit de hand loopt.
Maar hebbe jullie er ook last van, als je ook maar 1 puntje pep pakt, dat je da ngewoon 8 of 10 uur niet slaapt? Het maakt niet uit hoeveel k pak, ik slaap gewoon niet.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt helemaal.. Dat is het mooie eraan haha. Maarja zo doe je het inderdaad al snel buiten feestjes om ( mezelf ook weleens op betrapt, omdat er toevallig nog wat over was en dan MOET het op ).
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt, en ik betrapte mezelf er toestrx ook op, dat ik nog een x porbeerde te kopen van iemand. Gelukkig had ie nix meer hahaha.
Voorlopig even geen chemische middelen meer voor mij, het blijft nu ff bij trippen.
En de volgende chemische middelen gaan ket en lsd worden.
Ik voelde me eigenlijk na de 1e keer al redelijk verslaafd. Maar na de 2e keer had ik egt zin om door te gaan, terwijl ik normaal niet egt snel verslaafd aan iets raak.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed lijkt mij echt een klote drug
ik heb één keer mdma geslikt waar er speed bijzat en daardoor heb ik er echt een afkeer van gekregen

ja, je voelt je wel goed maar ik had altijd zo een dubbel gevoel over wat ik meemaakte, zeer vreemd
en die afkick was het ook niet waard, heb je echt altijd een afkick?

vuile troep :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Phreakingout zei:
Klopt helemaal.. Dat is het mooie eraan haha. Maarja zo doe je het inderdaad al snel buiten feestjes om ( mezelf ook weleens op betrapt, omdat er toevallig nog wat over was en dan MOET het op ).
Klik om te vergroten...

als ik het in huis heb MOET ik het gewoon hebben ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."