Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer dat ik speed deed , had ik 3dagen ontzettende hoofdpijn. écht abnormaal en dan moest ik als afkick ook nog eens heel de tijd huilen"
"ik stop er ook mee amai , wat een rotzoooooooi"