#1
Wat zijn we weer vriendelijk. 


Lappenpopje zei:Go Sietse, Go Sietse![]()


Dat is meestal ook wel het geval, maar ik ben nou eenmaal voor een betere wereld.Lana zei:Ach ja, slaan lost ook niks op. Als je je aan iemand ergert, ga je een blokje om. Ofwel, negeren is ook een vak.![]()
Zot_Sollieke zei:jullie zitten ier omda gulle zelf pep lee te pakken ,of wa doe je her dan ieder zijn ding dat is hier precies anti drugs forum,ik denk da wij wel ons eigen mening ook mogen geven .kunde er ni mee lachen blijft dan van den dope!!!
Phreakingout zei:Ach, als hij onverantwoord om wilt gaan met drugs moet hij dat lekker zelf weten. Hij komt zichzelf wel een keertje tegen![]()
pitbullspikey zei:2 weken alstublieft zeg waar haal je het toch uit beter eens bellen naar Guinness dan want weer nog eens het wereldrecord verbroken dan weliswaar niet naturel zoals de engelsman maar alé terwijl we toch bezig zijn é waarom niet tssssss
lysergine25 zei:Onzin topics ...
Ga lekker slapen, er is niets stoers aan jezelf naar de klote te helpen.
Stonie
Phreakingout zei:Ga er niet verder op in want dit topic verdient onderhand wel een slotje, maar door mensen zoals jij krijgt Drugs inderdaad een slechte naam.. duidelijk een geval van misbruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."