Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervolg op hoe lang is het langste dat je al wakker bent gew

vervolg op hoe lang is het langste dat je al wakker bent gew

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
lysergine25 zei:
een echte man wordt hooligan ....
Klik om te vergroten...
En een echte vrouw?
Klik om te vergroten...

keukenmeid!! haha

TUSSENHAAKJES IK KOM OOK VAN WAAR JIJ KOMT ZOT_SOLIEKE EN IK WENS NIET VERGELEKEN TE WORDEN MET JOU MANIER VAN TYPEN.
IK HAAT PLAT ANTWERPS :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
lysergine25 zei:
een echte man wordt hooligan ....
Klik om te vergroten...
En een echte vrouw?
Klik om te vergroten...

een echte vrouw, die geef je een douw :rolleyes:

OMG

wat een zotteke die sollieke
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
ExceptionalInsight zei:
lysergine25 zei:
een echte man wordt hooligan ....
Klik om te vergroten...
En een echte vrouw?
Klik om te vergroten...

een echte vrouw, die geef je een douw :rolleyes:

OMG

wat een zotteke die sollieke
Klik om te vergroten...

zou toch graag hebben dat ze netjes typte zoals wij dat allemaal proberen. niet vergeten dat het hier een NEDERLANDS forum is :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
20cm is toch wel mijn langste :smoke:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
20cm is toch wel mijn langste :smoke:
Klik om te vergroten...

JE LIJN????
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doodkapje zei:
Frisko zei:
20cm is toch wel mijn langste :smoke:
Klik om te vergroten...

JE LIJN????
Klik om te vergroten...
NEE :smoke: :P :grin:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
Doodkapje zei:
Frisko zei:
20cm is toch wel mijn langste :smoke:
Klik om te vergroten...

JE LIJN????
Klik om te vergroten...
NEE :smoke: :P :grin:
Klik om te vergroten...

met speedgebruik :P ???
:wave: :wave:
Als je dan niets gebruikt heb je een katrol nodig :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
Doodkapje zei:
Frisko zei:
20cm is toch wel mijn langste :smoke:
Klik om te vergroten...

JE LIJN????
Klik om te vergroten...
NEE :smoke: :P :grin:
Klik om te vergroten...

euh ik ga EDIT MORGENAVOND naar de ardennen Psylence VS Lysergic Asylum
site is een kasteeldomein...

kom je ook ?
n
nootjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 weken? mijn langst was 6 nachten, maar had dan wel beste speed die ik ooit al gevonden had. Ik was massa's vermagerd ookal kon ik iets of wat eten, en mijn gezicht zag er ook naar uit dat ik zes dagen niet geslapen had. Kwil hem wel nekeer zien na twee weken ik.
Laatste keer was ook zes nachten, ik denk wel dat ik nog één zou kunnen gedaan hebben, maar ik deed zodanig raar de laatste twee en zag er enorm slecht uit en besloot voor eigen bestwil dat toch niet te doen, kstelde mij voor dat ik nog raarder zou doen dan zevende dag en dat was dan mijn grootste motivatie. Ene deed nog nachtje extra, sanderen daags gewoon plat in slaap gevallen, en zelfs met glas water in zijn gezicht te smijten kreeg em niet wakker. Ik was die nacht ook direct in slaap gevallen nochtans dat ik nog maar net een lijntje gedaan had.

Dat ik een paar keer zolang wakker gebleven ben is uitzonderlijk, meestal ben ik na 3 a 4 nachten niet meer fit te krijgen met goede pep, is kwaliteit minder kan het soms al na de tweede zijn. Ik mag dan zoveel trekken of slikken dak wil, ik blijf zo kapot of iets. Echt een vod.

2 weken? MAAK UW EIGEN NEKEER NIE ZO BELACHELIJK !!!! GELOOF JIJ DAT NU EIGENLIJK ZELF?????? Hij zal waarschijnlijk bedoelden dat hij er al 2 weken aanzit, maar dat wilt nog niet zeggen niet slapen. Ik gebruik ook daags maar slaapt natuurlijk ook.

Kheb voorstel, ik ga nekeer mee met jullie. Niemand gaat appart naar huis of zo, we blijven allemaal samen. Als het lukt voor zelfs maar anderhalve week wakker te blijven, betaal ik iedereen zijn pep trug + nog wat extra als hij dan daadwerkelijk niet paranoia ofzo loopt maar nog altijd kan mee feesten. Als hij dat niet haalt, telt het omgekeerde. is da goe?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als die idiote topicstarter nu voor mn neus stond had ik m kankerhard voor zn bek gestompt. Idioten zoals jij verdienen het in de goot te belanden, idioten zoals jij die het voor de rest verpesten vanwege hun eigen egoistische onbezonnen acties.

Gast echt jij hebt het verstand van een kalf en je bent er nog trots op ook :angry:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
JAJA MENSEN ZEUREN MAAR OVER DIE SPAANDER BIJ DE BUURMAN EN DE BALK IN UW EIGEN OOG NIET ZIEN!!!

:) :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of niet.. dit soort types verdienen een boksbeugel in t gezicht. Fucking idioten.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat zijn we weer vriendelijk. :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik erger me gewoon aan zijn soort..
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Go Sietse, Go Sietse :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lappenpopje zei:
Go Sietse, Go Sietse :)
Klik om te vergroten...
:beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach ja, slaan lost ook niks op. Als je je aan iemand ergert, ga je een blokje om. Ofwel, negeren is ook een vak. :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Ach ja, slaan lost ook niks op. Als je je aan iemand ergert, ga je een blokje om. Ofwel, negeren is ook een vak. :smoke:
Klik om te vergroten...
Dat is meestal ook wel het geval, maar ik ben nou eenmaal voor een betere wereld.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zot_Sollieke zei:
jullie zitten ier omda gulle zelf pep lee te pakken ,of wa doe je her dan ieder zijn ding dat is hier precies anti drugs forum,ik denk da wij wel ons eigen mening ook mogen geven .kunde er ni mee lachen blijft dan van den dope!!!
Klik om te vergroten...

misschien lees je dit misschien ook niet maar ik kan proberen : wat zoek je hier mee te winnen als je 2 weken wakker blijft... je spelling is er niet echt op voor uit gegaan :grin:
dit is geen anti drugs forum maar een forum waar mensen meningen verdelen en respecteren , de meeste mensen zitten hier om anderen (zoals jij ) te behoeden wat je te wachten kan staan en dat je wel eens in een diepe put kunt vallen ( DE GOOT) en de meeste gebruiken hier verstandig en behoedzaam , wat niet van jouw kan gezegt worden


wens je wel veel succes in het zoeken van hulp eenmaal je in de goot ligt want zoals het er nu naar uit ziet naja zie je zelf maar

that's al folks !


btw verdiend dit geen slotje ?
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach, als hij onverantwoord om wilt gaan met drugs moet hij dat lekker zelf weten. Hij komt zichzelf wel een keertje tegen :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."