Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn (tweeling) broer heeft het al eens geprobeerd en vond er niets aan dus zal ik het wellicht ook niet echt zo goed vinden. ik blijf dan liever bij weed (via waterpijp) en af en toe een lijntje speed"
"zoals jullie weten ben ik een beginnende gebruiker (neem sinds 2-3 weken ongeveer) dus af en toe voor het werk snuif ik eens een klein lijntje of zo, maar echt veel effect geeft het me niet, vanochtend één rond 10 uur gesnoven, en rond 13 uur al zitten geeuwen... dan één rond 15 uur genomen en nu zit ik weer te geeuwen.. kan het zijn dat men dealeur me in het zak zet of zo? is speed nu zo schadelijk? zelf al drink je veel en eet je goed en gezond? (ben ferfente fitness laat maar zeggen body fan) en eet minstens 7 keer per dag, en drink minstens 2-3 l water per dag.."
"Endymion zei: el-terrible zei: in fitness wereldje kom je er gemakkelijk aan, heb 2jaar geleden een pot van pure ephedrine gekocht met 1000 tabs, en is nu nog zelf niet half leeg Klik om te vergroten... In 2 jaar tijd is er ook wel wat veranderd, toen mocht het nog verkocht worden. Maar misschien wel een goed ideetje om het eens aan de lokale anabolen dealer te vragen. Ik neem aan dat je dat bedoelt met het fitness wereldje Klik om te vergroten... yep, maar k'neem alleen dat,"
"Phreakingout zei: Ga er niet verder op in want dit topic verdient onderhand wel een slotje, maar door mensen zoals jij krijgt Drugs inderdaad een slechte naam.. duidelijk een geval van misbruik. Klik om te vergroten... +1, .."
"dus mensen ben gast van bijna 22j heb tot men 20 nooit geen drugs genomen, vanaf men 20 was het af en toe een beetje cannabis met een waterpijp, vanaf men 21ste ongeveer 4 maanden geleden was het gedurende 3 maanden echt elken dag uit pure ververling (gestopt met werken dus zat ik thuis) ben nu terug begonnen met werken, sinds 10 dagen ongeveer maar ben daarvoor naar benidorm 10 dagen vertrokken en heb daar eens speed geproefd... was leuk maar that's all, nu terug thuis, ben ik terug begonnen met werken, en sinds dien heb ik elke dag een lijntje gesnoven rond 10-11 u anders was ik niet gemotiveerd voor het werk en elke 5 min geeuwen, alleen koffie helpt maar niet lang genoeg...nu is men vraag is dit al verslaafd want bv morgen heb ik vrij en zal ik wellicht niets nemen tot de avond.. zondag ook.. het is alleen op de momenten voor het werk (ben informaticus..) thx voor de hulp"
"Japi-10 zei: Hej, Heb 3 lijntje speed op voel me niet echt opgewekt. Kan wel slapen volgens mij. Van xtc word ik ook altijd zo moe. Wat is hier een verklaring voor ? Waar ligt het aan. Kan het actiefe wel gebruiken . Mvg Klik om te vergroten... heb het ook maar ik neem maar één lijntje en na 2 uur lijkt het uitgewerkt(begin dan al te geeuwen)"
"nutsss zei: Helloooooo!!????? Ga je aan de crystal?! Leuk!!! Nog toekomstplannen? Niet doen!!!! Crystal of Meth dus is vele malen sterker dan gewone speed en sloopt je ook veel meer. Het heeft ook veel meer een euforische werking en is daarom ook geestelijk meer verslavend. De bekende Amerikaanse anti-drugs spotjes met de gezichten die in korte tijd kompleet vervallen zijn, zijn gebaseerd op extreme voorbeelden van gebruikers van deze stof. Gelukkig is Meth in Nederland zo goed als niet te krijgen. Blijf er alsjeblieft vanaf en als je dan toch speed moet nemen probeer dan de dextro-amfetamine te krijgen die is het meest zuiver en zal je minder nadelige bijwerkingen bezorgen. Klik om te vergroten... dextro amfetamine, kan je die bij elke dealer vinden?"
"thx voor de nuttige reacties, eens volgende week een paar dagen zonder doen we zullen zien... thx in ieder geval"
"JewCookie zei: tsjah, eigenlijk is het begrip 'lichamelijke verslaving' zoals hij nu is gewoon misleidend. Ik ben nog geen enkele voorlichtingssite tegen gekomen die beweerd dat speed lichamelijk verslavend is, wat voor een onwetend iemand die niet voor niets voorlichting zoekt zou betekenen dat je zo met speed kunt stoppen zonder dat je er ziek van word o.i.d... Maar in werkelijkheid is eigenlijk met niets te vergelijken of te verwoorden.. Klik om te vergroten... thx men voor de nuttige info, ik ga er toch echt goed mee opletten, ik heb er net ééntje gesnoven want ik ga uit vanavond, maar vandaag al sinds 10 u (had sinds toch minstens maandag elke dag ééntje gesnoven) maar vanochtend ging het ben goed wakker gekomen zelfs geen koffie nodig gehad en voelde me redelijk goed in vorm nu nog altijd maar k'plan geen nachtrust tot morgen avond (gaan met vrienden uit aan de belgische kust en komen pas morgen avond terug thuis) heb max 2 lijntjes mee voor die periode dus echt overdreven is het ook niet"
"Delirium zei: Zolang je nog tegen jezelf kunt zeggen "Nee, dit gaat te ver." dan ben je nog wel sterk genoeg. Te vaak pep gebruiken voor dagelijkse verplichting is sowieso niet goed. Geniet, maar gebruik met mate Klik om te vergroten... thx voor bijde reacties, zoals gepland morgen en overmorgen gewoon zonder gaan werken , gewoon een paar koffie's drinken!"