Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind buiten trippen bv in een bos, kreken,enz het beste dat er is. Natuurlijk wel op een plekje waar niemand of bijna niemand langskomt, anders zitte ook niet echt op uw gemak. Als ik buiten trip, heb ik meer een visuele trip. Ik heb dat effect minder dat je over alles nadenkt, filosofeert enzo. In de plaats geniet ik meer van het uitzicht, alles ziet er dan zo prachtig uit. Persoonlijk vind ik dat het minst risicovol om bad te gaan, doordat je niet zo nadenkt over alles."
"Ik heb nog een beetje special liggen, maar die is al ondertussen 2, bijna 3 weken oud. Ik vroeg mij af hoelang dat ketamine eigenlijk goed blijft? en hoe houd je die eigenlijk het beste vers? In de diepvries kan ik hem spijtig genoeg niet leggen. Greetzzz"
"We horen in België steeds vaker dat Nederlanders hier komen voor te kweken. Zijn de wetten in Nederland dan zoveel strenger geworden dan België ivm wiet? Wat mag dan nog wel en niet? En wat zijn de straffen als je toch gepakt wordt?"
"Osi` zei: Radeon915 zei: Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in. Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..) Of om het er gelijk weer overheen te mieteren? Anders? Klik om te vergroten... Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van. Klik om te vergroten... Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje. Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer) Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje"
"Ik heb Checkpoint altijd veel beter gevonden qua kwaliteit. Veel beter eigenlijk, is toch mijn mening. Maar ik ga zelf ook meestal naar Miami, Checkpoint is altijd zo druk. Je kan er wel op tgemak iets drinken op terras terwijl je wacht, het is toch op nummer. Maar het verbaasd me niets als ik daar soms 2uur moet staan wachten dat het aan mij is. Daarom ga ik naar de overkant, op 10 minuutjes sta je dan meestal al buiten. Ik ben vrijdag nog naar checkpoint geweest, ik had nr 65. Op het bord stond 712.....Ben dan maar naar Miami geweest. We moesten wel buiten aanschuiven maar op helfuurtje waren we al terug buiten. Weet er mss iemand al meer van die situatie daar? Nu sluiten ze al om 22u, en ik heb al zoveel verhaaltjes gehoord. Zoals bv dat ze binnen het jaar moeten verhuizen, toch zot, ze hebben nog maar juist een nieuw gebouw gezet. Ik heb ookal gehoord dat ze vanaf september enkel nog aan nederlanders mogen verkopen en niet meer aan Belgen of Fransen , voor drugstoerisme tegen te gaan.....Hoe zit het nu echt allemaal? En zijn er soms nog andere adressen in de buurt? Heb al veel gehoord van axel..."
"Ik ben nu net terug thuis van een fuif. We zijn een beetje vroeger naar huis gegaan dan verwacht en snoof mijn laatste lijn veel te laat. Ik ben nu thuis maar kan niet slapen. Dit gebeurt redelijk veel daarom dat ik me afvroeg of iemand mss weet wat je moet eten of drinken ofzo om speed in je lichaam af te breken. Zoals bv vitamine C bij paddo's of lsd."
"Nee, een joint helpt niet echt, ookal is het al 2 of 3 uur geleden dat je je laatste lijn hebt getrokken. Ik heb al vaak gesmoord op witten, ik geraak wel stoned maar zonder moe en suf te worden. Drank helpt ook niet. Een vriend van mij heeft al eens slaappillen geprobeert maar raadt mij dat sterk af. Maar mss een soort vitamine of iets in die aard, ook al is het van bij de apotheker ofzo, dat mss zou helpen? Als je ng samen met je vrienden zit, en niet kan gaan slapen is dat niet zo erg. Maar als je alleen bent, of als iedereen wel kan slapen, maar jij niet omdat je meer of later gesnoven hebt, is dat wel vervelend. Dermee"
"Waarom slapen? Als je alleen bent zonder tv, playstation, pc of iets om u bezig te houden wanneer iedereen ligt te slapen is dat saai....Dan slaap ik veel liever. En ook, soms moet je iets doen de dag erna. Bijvoorbeeld op bezoek gaan bij de schoonfamillie die je ng niet goed kent ofzo, de maandag vroeg moeten opstaan voor te gaan werken, enz. Derbij, als je ng een uurtje of vier, vijf kunt slapen voel je je de dag derna veel minder slecht, is de afkick veel minder lastig, zie je er niet zo uitgeleefd uit ook. Niet kunnen slapen is meestal geen probleem, maar als je dan uiteindelijk toch een paar uurtjes slaap nodig hebt zou ik graag een manier kennen voor speed af te breken ofzo."
"spacekonijn zei: idd slapen is heerlijk. wat kan helpen zijn benzo's.... en vitamine c breekt paddos of lsd niet af.. Klik om te vergroten... Benzo's? Waar kan ik die krijgen? Bij de apotheker? En ben je zeker dat het helpt? Mijn vriend heeft al eens slaappillen geprobeert, en deed echt raar. En hij kon ng altijd niet slapen. Het was alsof hij wakker lag te dromen, alsof hij zelf dacht dat hij in zijn droom zat. Ik kan het niet echt beschrijven. voorbeeldje, we waren samen op café een discussie aan het voeren over een discotheek die niet bestaat maar dat hij overtuigd was dat hij er zelfs al was geweest, toen wou hij naar een vriend bellen om dat te bevestigen. Hij begon rond te lopen en zocht onder elke stoel en tafel. Hij kwam dan ineens weer bij zijn positieven en zei dat hij dacht dat we bij mij thuis zaten en was op zoek naar mijn telefoon voor te bellen....Wel best grappig En euhm...Vitamine c breekt toch wel af? Of ben ik echt verkeerd? Ik dacht toch dat het vitamine c was. Op elke site die ik ben tegengekomen zeggen ze dat het paddo's en lsd afbreekt. Maar dan wel zware dosis, vitamine pillen ofzo. Fruitsap ofzo is van zelfsprekend niet genoeg. Het breekt niet helemaal af maar verzwakt het een beetje. Gemakkelijk voor als er iemand slecht begint te gaan."
"Als ik speed neem is het natuurlijk de bedoeling om wakker te blijven. Maar het is al een paar keer gebeurt dat ik echt MOEST slapen, maar gwn de verleiding niet kost weerstaan om een spoor te leggen. Ik vroeg mij gwn af of er iemand soms een trukje had voor op zo een moment, dat je moet slapen maar niet kunt. Voor als het ng eens gebeurt."