Kep geen vloeitjes Dus hoeveel gram in 1L cola? :P
#2
Weet iemand of dat kan?? Speed in colaatje :P
Ik wil dat proberen op men werk :P zodat ik niet hoef te snuiven
Ik wil weten oftie dan goewd aanslaat
En of het niet verdwijnt door de koolzuur ofsow???
#3
werkt perfect....
beter in een vloeitje draaien toch en doorslikken met jawel ---> COLAAAA :P
#4
hoeveel gram moek in 1l cola doewn dan?
#5
Beter doe je bommetje.. Tenzij je een rot en afgebrokkeld gebit mooi en praktisch vindt natuurlijk.
#6
... geen idee wat je tolerantie is tbh
Hoe vaak gebruik je en hoeveel?
#7
Vloeitjes 20 ct.!
Euhm in liter.. weet niet.
Zou gewoon iets van 150 mg doen in een glas,als het hetzeflde werkt als snuiven die heoveelheid
#8
Ik zou geen aantal grammen in een liter cola gooien, maar iedere keer een paar lijntjes in een glas. Dan doseer je beter. Anders blijf je uit die fles zuipen. Maar ja, het is misschien een beetje moeilijk om pep in je drinken te gooien op het werk.
En ten 2e is pep in de cola amazing slecht voor je gebit. Bij mij zijn er allemaal hoekjes vanaf gebrokkeld door pep in de cola. Niet aan te raden.
In de koffie werkt ook super.
#9
Euw.. das geen goewd nieuws... Nouja ... kzie wel wak doe :P bedankt voor de info Dan ga ik wel snuiven dan
#10
Hele grammen pep in een fles cola donderen..
Mijn bescheiden mening zegt me dat de topic opener shit for brains heeft.