#1
Ik hoef geen coke als ik pepsi XD
Nu leuk genoeg geweest; terug ontopic!
Nu leuk genoeg geweest; terug ontopic!



Wees blij dat je kan schijten, heb t sinds vrijdag al niet meer gekund.Weird_Tripping zei:Jup kep gesnovenWerkte ook wel guwd maar kben er ziek van gewroden... Kep teveel gebruikt achter elkaar denk ik
egt zon drukkende pijn in men buik.. en soort vaagheid gevoel in men hoofd
maar dan de hele tijd.. En owja kzit aan de schijterij xD
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."