Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep in cola?

Pep in cola?

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep in cola, drink gewoon pepsi.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie drinkt er nou pepsi.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand toch! /??


ieuw Pepsi..

Koop gewoon VLOEITJES die kosten toch geen Drol >_< :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoef geen coke als ik pepsi XD

Nu leuk genoeg geweest; terug ontopic! :smoke:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ontopic dan... weet iemand of dat kan, pep in cola?

Ja! Dat kan! Veel plezier.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan je pep wel in je cola doen maar waarom zou je, wees geen krent en haal een pakje vloei voor 20 eurocent en drop een fijne bom :)
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jup kep gesnoven :grin: Werkte ook wel guwd maar kben er ziek van gewroden... Kep teveel gebruikt achter elkaar denk ik :confused: egt zon drukkende pijn in men buik.. en soort vaagheid gevoel in men hoofd :confused: maar dan de hele tijd.. En owja kzit aan de schijterij xD :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weird_Tripping zei:
Jup kep gesnoven :grin: Werkte ook wel guwd maar kben er ziek van gewroden... Kep teveel gebruikt achter elkaar denk ik :confused: egt zon drukkende pijn in men buik.. en soort vaagheid gevoel in men hoofd :confused: maar dan de hele tijd.. En owja kzit aan de schijterij xD :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Wees blij dat je kan schijten, heb t sinds vrijdag al niet meer gekund.
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wou al zeggen... Misschien kreeg je wel een chemische reactie van pep+cola :beer:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo dit moet wel de perfecte combinatie zijn om je tanden er in no-time uit te laten vallen. :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spoedcursus kunstgebit.. Aanmelden kan bij dhr. R. Ottetand
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad... pep + cola = feest! Lekker lang in je mond laten borrelen voordat je het doorslikt.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is speed geen base (pH 7+)?
Cola is iig een zuur(pH 7-).

Zuur + Base = neutralisering met hevige reactie
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als beginnende pepklepper heb ik, heel wat jaartjes geleden, omdat ik op een houseparty geen last wilde hebben, van witte neuzen e.d. wel eens wat opgelost in een blikje pep!
Ik kan je vertellen, dat het heerlijk voor je kaken is e.d.
We losten best wat op in dat blikje.
Niet te vaak natuurlijk, want mijn gebit is me dierbaarder. :wave:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo hehe, eindelijk is dat zieke gevoel over...

eet weer normaal, kben van men buikpijn af..

Khad trouwens wel ineens vreetkick :grin:

De volgende x doek wel met vloeitje

srry he :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weet iemand of dat kan?? Speed in colaatje :P

Ik wil dat proberen op men werk :P zodat ik niet hoef te snuiven

Ik wil weten oftie dan goewd aanslaat

En of het niet verdwijnt door de koolzuur ofsow???
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
werkt perfect....
beter in een vloeitje draaien toch en doorslikken met jawel ---> COLAAAA :P
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoeveel gram moek in 1l cola doewn dan?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beter doe je bommetje.. Tenzij je een rot en afgebrokkeld gebit mooi en praktisch vindt natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."