Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek van Pep

Ziek van Pep

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja ik snuif niet 2gram in een keer weg maar dat gevoel in me maag ken ik wel ja :mrgreen: moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met een speen d'r op, dat móet wel werken. :mrgreen: :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou gewoon alles tegelijk doen XD

als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ejeh ik weet niet whor :P Maar ik heb serieus 2 gram achter elkaar weg gesnoven .. En dat was men 2e x...

Kep nou amaal pijn in men buik net of er amaal lucht inzit en het niet eruit komt.. En soort hoofdpijn (niet te beschrijven)

Iemand ervaring mee? :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee ik niet

maar jij lijkt het fijn te vinden dat je je ziek voelt?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
rotte speed lijkt mij als het je 2de x nog maar is...
van echt goeie speed snuif jij geen 2gram weg als 2de x ... :sunglasses: :beer:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD

Edit:

Hij slaat hard aan :openmouth:

oke... ik snap nix meer van mezelf
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
mss wel amar dan stata ie EXTREEEM strax en dan slaapt ie deze week niet :P :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weird_Tripping zei:
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD
Klik om te vergroten...
dan nog...
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P :wave:

maarja amuseer u alsnog :smilingimp: :wave:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
Weird_Tripping zei:
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD
Klik om te vergroten...
dan nog...
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P :wave:

maarja amuseer u alsnog :smilingimp: :wave:
Klik om te vergroten...

Khoop dak zondag beetje clean ben want dan ga ik LSD doen voor 1e x :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weird_Tripping zei:
Frisko zei:
Weird_Tripping zei:
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD
Klik om te vergroten...
dan nog...
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P :wave:

maarja amuseer u alsnog :smilingimp: :wave:
Klik om te vergroten...

Khoop dak zondag beetje clean ben want dan ga ik LSD doen voor 1e x :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Lmao, doet het anders volgende keer in je cola joh!!
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weird_Tripping zei:
Ejeh ik weet niet whor :P Maar ik heb serieus 2 gram achter elkaar weg gesnoven .. En dat was men 2e x...
Klik om te vergroten...


wat een onzin :confused:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
was het niet 2 mg? geloof er niets van. Categorie: "opscheppen over hoeveelheid van gebruik" en dat is niet de bedoeling. :)
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mjah gelukkig heb je hele slechte speed naar binnen gewerkt :wink:
Van 2gr redelijke speed krijg je flink last van hartkloppingen, en als beginneling is de kans groot dat je dan in paniek raakt.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Telefoon zei:
als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
Klik om te vergroten...

Een gram MDMA is natuurlijk veel lekkerder!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfff ik denk als ik 2 gram speed in 1 dag zou weg snuiven dat ik echt dagen wakker zou zijn. Ik heb het een tijdje terug een beetje te gek gemaakt op een avond toen ben ik 4 dagen wakker geweest en dat was echt een hel. Ik vraag me nog steeds af of ik wel echt speed had die avond. :rolleyes:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Telefoon zei:
als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
Klik om te vergroten...

Een gram MDMA is natuurlijk veel lekkerder!
Klik om te vergroten...

1 gram MDMA heb ik al eens gedaan, dat is heftig maar nog wel doenbaar.
2 gram GOEIE pep in 1X opsnuiven zou ik echter niet durven...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. die 2 gram zal wel niet in 1x opgesnoven zijn maar verdeeld over een avond. En dat zal ie ook wel niet in zn eentje hebben opgesnoven want anders heeft ie toch wel serieuze B-speed als iemand zonder gewenning op zn eentje op één avond 2 gram wegsnuift.
2.
ik zou gewoon alles tegelijk doen XD

als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
Klik om te vergroten...
Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MindTraveler zei:
1. die 2 gram zal wel niet in 1x opgesnoven zijn maar verdeeld over een avond. En dat zal ie ook wel niet in zn eentje hebben opgesnoven want anders heeft ie toch wel serieuze B-speed als iemand zonder gewenning op zn eentje op één avond 2 gram wegsnuift.
2.
ik zou gewoon alles tegelijk doen XD

als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
Klik om te vergroten...
Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.
Klik om te vergroten...

Mr. telefoon geeft gewoon een wijs advies.!
je moet niet alles zo letterlijk nemen.
beetje cynisme kan toch,
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar Telefoon + Wijs advies is gewoon een grappige combinatie.

Pff ik heb ns een keer een halve gram speed weggesnoven en ik stond zo strak als een lantaarnpaal niet normaal, dat doe ik nooit meer. Twee gram lijkt me helemaal niks. =(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."