#1
Naja ik snuif niet 2gram in een keer weg maar dat gevoel in me maag ken ik wel ja
moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :P
moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :P
moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :PFrisko zei:rotte speed lijkt mij als het je 2de x nog maar is...
van echt goeie speed snuif jij geen 2gram weg als 2de x ...![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."