ik ben nu bijna 32 en wil al lang stoppen met de pep zoals zoveel gebruikers/verslaafde.
vanaf mijn 20de gebruik ik het heb uiteraard in het begin niet dagelijks gebruikt maar de laatste 3 jaar neem ik het dagelijks en slaap ik ongeveer elke nacht maar 3 a 4 uur.
heb al wat stoppogingen gehad en ik viel vaak gewoon in slaap tijdens het praten,eten en zelfs een x overdag toen ik in het winkelcentrum liep!
Ik moet nu echt stoppen,vind het gebruik allang niet leuk meer,maar om dagelijks normaal te kunnen functioneren heb ik het nodig.Ik stort in elkaar na een dag of 2 a 3 zonder
Mijn partner(sinds een maad of 9) weet er van inmiddels en wilt me ook helpen,maar begrijpt niet helemaal hoe het gaat worden zometeen de eerste periode na het gebruik..
Ik ben bang,bang om te stoppen,bang om het niet te redden zonder,bang om zonder pep geen lol of energie te hebben.
Ik heb een rotperiode(scheiding,in de bijstand gezeten,heb 3 kinderen die ik alleen moest opvangen,een ex die mij stalkt,3 verhuizingen) achter de rug dit jaar en ik heb hem supergoed doorstaan met de pep.
Ben bang dat ik zometeen over alles gaat nadenken,dit heb ik namelijk niet gedaan .
Ik ben gewoon keihard aan het knokken geweest voor mezelf en mijn kinderen en heb nog geen traan gelaten om alle shit(pep verdooft).
Maar nu is het zover ik heb gezegt in de vakantie moet ik stoppen,ga ik stoppen en nu is het zover,ik moet het redden ga het ook redden,maar hoelang het duurt voordat ik me fit voel en sterk voel zonder de pep is de vraag.
Alle reactie zijn welkom,tips adviezen en ervaringen...
Bedankt
heb nog wat toe te voegen,kreeg namelijk reacties die veelal zeggen zoek
hulp bij de verslavingszorg,ik weet dat dit het beste is maar ik heb kinderen en stel je voor dat ik zometeen gezeik hiermee krijg of in twijfel word getrokken betreffende mijn zorg voor mijn kids?
Wie heeft daar ervaring mee?