Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi,Ik heb hetzelfde probleem ,alleen gebruik ik nu al drie jaar dagelijks,ongeveer 7 gram per week. Ik zit nu in de afbouwfase,zo'n 4 gram in de week. Ik kan niet naar een kliniek of dergelijke,en ik weet niet of ik kan afkicken op eigen houtje. Als ik zo de berichten op dit forum lees,word ik ook niet echt vrolijk. Pfft,was het maar nooit zo ver gekomen... Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes ,vind het een hele goede beslissing."
"hoi heb je een priveberichtje gestuurd,je vroeg namelijk in een topic van mij wat mijn klachten enzo zijn http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8869"
"ik ben nu bijna 32 en wil al lang stoppen met de pep zoals zoveel gebruikers/verslaafde. vanaf mijn 20de gebruik ik het heb uiteraard in het begin niet dagelijks gebruikt maar de laatste 3 jaar neem ik het dagelijks en slaap ik ongeveer elke nacht maar 3 a 4 uur. heb al wat stoppogingen gehad en ik viel vaak gewoon in slaap tijdens het praten,eten en zelfs een x overdag toen ik in het winkelcentrum liep! Ik moet nu echt stoppen,vind het gebruik allang niet leuk meer,maar om dagelijks normaal te kunnen functioneren heb ik het nodig.Ik stort in elkaar na een dag of 2 a 3 zonder Mijn partner(sinds een maad of 9) weet er van inmiddels en wilt me ook helpen,maar begrijpt niet helemaal hoe het gaat worden zometeen de eerste periode na het gebruik.. Ik ben bang,bang om te stoppen,bang om het niet te redden zonder,bang om zonder pep geen lol of energie te hebben. Ik heb een rotperiode(scheiding,in de bijstand gezeten,heb 3 kinderen die ik alleen moest opvangen,een ex die mij stalkt,3 verhuizingen) achter de rug dit jaar en ik heb hem supergoed doorstaan met de pep. Ben bang dat ik zometeen over alles gaat nadenken,dit heb ik namelijk niet gedaan . Ik ben gewoon keihard aan het knokken geweest voor mezelf en mijn kinderen en heb nog geen traan gelaten om alle shit(pep verdooft). Maar nu is het zover ik heb gezegt in de vakantie moet ik stoppen,ga ik stoppen en nu is het zover,ik moet het redden ga het ook redden,maar hoelang het duurt voordat ik me fit voel en sterk voel zonder de pep is de vraag. Alle reactie zijn welkom,tips adviezen en ervaringen... Bedankt heb nog wat toe te voegen,kreeg namelijk reacties die veelal zeggen zoek hulp bij de verslavingszorg,ik weet dat dit het beste is maar ik heb kinderen en stel je voor dat ik zometeen gezeik hiermee krijg of in twijfel word getrokken betreffende mijn zorg voor mijn kids? Wie heeft daar ervaring mee?"
"hoi hier effe een tussenstand,ben maandag inderdaad gestopt en ik moet eerlijk zeggen fdat het me best meevalt,ben nu nog steeds clean!!! Ik heb veel geslapen,heb ook mijn nukkige buien gehad.en mijn ouders en partner hebben de kinderen opgevangen voor me,en ik voel me zo goed nu,dit is de eerste avond dat ik me fit voel...Ik weet dat dit morgen weer anders kan zijn,maar ik heb de eerste week er bijna op zitten. Volgende week gaan we 2 weken op vakantie naar griekenland!!Dus kan ik mijn gedachtes op iets anders zetten want ik heb meerdere keren van de week gedacht :als ik nu speed neem dan hoef ik me niet zo moe te voelen,maar dankzij mijn partner heb ik dat niet gedaan.(mocht niet,haha) nou luitjes bedankt voor jullie lieve reactie's en ik hou jullie op de hoogte! veel liefs!"
"Dat het zo kan wisselen,zo heb je het idee dat je alles in de hand heb en zo wil je perse iets halen! ben nu een week clean,en vind eerlijk gezegt dat ik het nu al in de hand heb en een ex gebruiker ben(eerlijk gezegd ,is dat een stemmetje dat dat zegt tegen me)en dat zefde stemmetje zegt ook dat ik wel nog gauw voor de vakantie wat mag hebben voor 1 dagje maar. Ik weet dat dit de gebruiker in me is,en ik moet nu volhouden,maar het is erg moeilijk,morgen op vakantie daar ben ik zo blij om,dan kan het tenminste niet,hier om de hoek woont mijn dealer en loop ik er elke dag langs! Mijn partner is super begripvol,maar ook erg standvastig en laat me gewoon niet gaan halen,ik ben hem er ook zo DANKbAAR voor,alleen zeg ik dat niet,uiteraard... maar goed,morgen weg,dan krijg ik het hopelijk niet zo moeilijk.. bedankt allemaal voor jullie toffe en lieve reacties!!"
"hoihoi ben terug van vakantie en het heb me echt goed gedaan!! Ben er lichamelijk wel van af,maar merk dat ik geestelijk wel moeite mee heb. Die depressies waar veel over word geschreven heb ik gelukkig (nog?)niet. Misschien omdat ik nog in de prille fase van mijn relatie zit en dus erg verliefd ben.. Maar ik denk nog vrij veel aan het gebruik van pep,vooral op momenten dat ik iets moet waar ik geen zin in heb zoals sommige taken van het huishouden of op mijn werk als ik een rotklus moet doen. Maar goed tijd zal het helen.Ik heb ook een hele lange periode gebruikt,dus ik moet echt wennen aan mijn nieuwe leventje. Ik ben op de goede weg en ik ga het redden,dat weet ik zeker!! Bedankt alle wederom voor jullie reacties het doet mij goed die te lezen xxx"