Sterk van je! Hopelijk houdt je het vol, in ieder geval veel succes en geluk toegewenst
#2
Geniet van de liefde! En veel succes verder
En rotklusjes moet iedereen doen...
#3
Ik heb eigenlijk geen goede raad voor je, sorry.. Ik herken mezelf alleen in je verhaal. Niet het gedeelte van je priveomstandigheden maar het deel van de verslaving. Ik gebruik nu zelf bijna 2 jaar dagelijks speed. Ben er ook echt schijtziek van!! ik weet nog dat ik in het begin wel eens dacht, jeetje ik gebruik al een maand. en nu ben ik dus bijna twee jaar verder. heb weinig herinneringen aan de afgelopen tijd. iedere dag lijkt hetzelfde. Het rare is dat me leven eigenlijk normaal lijkt omdat ik geen nachten doorga of bruut ga stappen ofzo. Ik werk 4 dagen en zit een dag op school en slaap gewoon snachts. maar toch iedere dag weer die kut spat. Als ik uit bed kom ga ik effe tv kijken en eten en dan ben ik zo brak dat de dag ondragelijk lijkt als ik niet ga snuiven. Kweet dat ik echt moet stoppen want k ben bang dat ik me lichaam gewoon aan t slopen ben. Ik ben benieuwd of jij na zo een tijd last heb van klachten. en hoe veel gebruikte je per dag? K hoop dat je me wat wil laten weten. Groetjes..
#4
De enige raad die ik kan geven is ooit aan mij gegen, en heeft mij geholpen. Maak aan het begin van iedere dag een lijst van dingen die je graag gedaan wilt hebben die dag, zorg dat je ze allemaal afwerkt en je voelt je voldaan een soort overwinning die je iedere dag weer opzoekt.
Heel veel succes, het is geen kleine taak...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.