Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGriep fzo + Speed

Griep fzo + Speed

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10631

herkansingkje ? :beer:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yoooow , tis dus donderdag avond , morge laatste exame van de week , en euh kzou die graag nog meedoen... Maar ik ben ziek :( Griep of iets griep-achtigs , IK zou morge rond 4 uur opstaan En met lijntje speed in me neus probere te lere ... wss is dit helemaal geen goed idée ... Maar ik wou toch eve vrage ... mensen met ervaring hiermee ...? Mzzl
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
MAN, DENK NOU NA MAN!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt je caps lock nog aan staan :openmouth:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Begin hier alstublieft niet in caps te schrijven -_- ik stelde maar gewoon een vraag hoor , ... Kheb er niet super veel ervaring mee daarom vraag ik het hier ... en niet om antwoorden als de jouwe te krijgen ...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziek zijn en drugs gaat niet goed samen..
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
tja, met griep heb ik het nog niet geprobeerd. Met een dikke verkoudheid of bronchitis wel. En dat helpt enorm veel op het moment zelf. Maar je voelt je toch nog steeds niet optimaal. Als je koorts hebt zal je het misschien te warm gaan krijgen en overmatig zweten. En zet je schrap voor extréme brakkigheid als het is uitgewerkt. Maareuh, ik zou het niet aanraden met griep hoor. Speed zet je longen wat open, en het is daarmee dat het de ziekigheid wegwerkt bij verkoudheden en bronchitis... griep is toch wat anders

Nu ja, gezond zal het zéker niet zijn...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het heeft ook niet echt superveel met examen te maken.
Je bent ziek,speed helpt niet tegen ziek.

Als je niet ziek was had je dan niet genomen ?
Als de ziekheid je concentratie afleid,neem dan wat ritalin ofzo voor concentratie maar geen speed.Speed lijkt me echt geen goed plan..
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je stelt je griep daarmee lijkt mij alleen maar uit. En dat kan nooit goed zijn. Plus dat het me nou ook niet bepaald bevorderend voor de situatie lijkt.
Ik zou het op een blikje redbull gooien en er 100% tegen aan gaan.
Veel succes!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je voelt je tijdelijk inderdaad weer even wat beter, maar na afloop komt je griep weer dubbel zo hard terug!
Ik heb wel eens gehad dat ik met lichte koorts aan de mdma ging en dat het toen de volgende dag weer helemaal weg was, maar met speed word je uiteindelijk toch echt alleen maar zieker! Weet ik uit ervaring....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah 2 weken terug gedaan in combo met x. Ik was ervoor al een hele week ziek, maar na een lichte kater van da weekend was ik weer beter.

SPEED IS ZEH CURE!!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon doen joh
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De laatste keer dat ik met een beginnende griep op heb gesnoven, heb ik letterlijk een hele zondag doodziek in de badkamer gelegen. Ik ben zelden zo ziek geweest. Ik kon nog geen slok water binnen houden. Dus, nee, geen goed idee.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kjjj , Niet dus xD , Volgende week examen inhale =/ :wave: Thx voor al de antw.
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Door speed (en en andere drugs) gaat je weerstand naar beneden, lijkt me niet zo goed als je al ziek bent!
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aardig waus
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flowkes zei:
Yoooow , tis dus donderdag avond , morge laatste exame van de week , en euh kzou die graag nog meedoen... Maar ik ben ziek :( Griep of iets griep-achtigs , IK zou morge rond 4 uur opstaan En met lijntje speed in me neus probere te lere ... wss is dit helemaal geen goed idée ... Maar ik wou toch eve vrage ... mensen met ervaring hiermee ...? Mzzl
Klik om te vergroten...

Ja, als je ziek bent en je gebruikt speed heb je nergens meer last van. Alleen bedenk wel dat de klap achteraf 2x zo hard aankomt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."