#1
JustVegas zei:Ik deed na een nachtje doorgaan op pep eerst lekker lang en heet douchen (stoom om je huid te laten ''ademen'') dan met gezichtsscrub scrubben, vervolgens met een lotion van Garnier (een blauwe dles..porienverkleinende shit) m'n gezicht afnemen en daarna met een goede dagcreme smeren...dat heeft het opgelost (eerst had ik enorm veel last van peppuisten)
Nee hoor, ik ben niet ijdel![]()
Niet ijdel, maar slim ! Wat je zegt werkt wel perfect
Ik zou alleen 1 ding anders doen > Na die lotion je gezicht wassen met koud water, dan gaan je porieën weer dicht
