Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsacne/pukkels

acne/pukkels

37 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
JustVegas zei:
Ik deed na een nachtje doorgaan op pep eerst lekker lang en heet douchen (stoom om je huid te laten ''ademen'' :grin: ) dan met gezichtsscrub scrubben, vervolgens met een lotion van Garnier (een blauwe dles..porienverkleinende shit) m'n gezicht afnemen en daarna met een goede dagcreme smeren...dat heeft het opgelost (eerst had ik enorm veel last van peppuisten)



Nee hoor, ik ben niet ijdel :flushed:
Klik om te vergroten...

Niet ijdel, maar slim ! Wat je zegt werkt wel perfect :) Door het hete water gaan je porieën openstaan. Scrub haalt de dode huidcellen en andere troep weg. Lotion/tonic/whatever reinigt de huid. En een dagcreme helpt bij het herstellen :wink:

Ik zou alleen 1 ding anders doen > Na die lotion je gezicht wassen met koud water, dan gaan je porieën weer dicht :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar bommen werkt wel tegen pukkels of niet nu ?
Het komt toch allebei in je bloed of het nou in bom of via neus is.

Graag wat duidelijkheid.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don't apologize, makes you look weak :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Japi-10 zei:
Maar bommen werkt wel tegen pukkels of niet nu ?
Het komt toch allebei in je bloed of het nou in bom of via neus is.

Graag wat duidelijkheid.
Klik om te vergroten...
Dat zou wat zijn zeg, speed gebruiken om puistjes tegen te gaan.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Euhm verkeerd geschreven.
Bedoel natuurlijk of je nou van bommetjes minder puisten zou krijgen,als met snuiven ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Euhm verkeerd geschreven.
Bedoel natuurlijk of je nou van bommetjes minder puisten zou krijgen,als met snuiven ?
Klik om te vergroten...
Zo ver was ik wel, ik bedoelde dat het raadzaam was het topic eens door te lezen, maar subtiele hints en sarcasme doen het niet zo goed in geschreven woord.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb hier nooit last van, ik moet ook altijd anders zijn. :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Ik heb hier nooit last van, ik moet ook altijd anders zijn. :(
Klik om te vergroten...
Bespeur ik daar oprecht verdriet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, wat dan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dimmen hè, misantropisch opdondertje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja zeg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
You had it coming.
OT: Less is more.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meningen waren wat verdeeld daarom vroeg ik maar nog een keer duidelijk,maar is onnodig want ze zullen vast verdeeld blijfen.

Sorry ExceptionalInsight :cry:
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je alleen in het weekend zo eens af en toe gebruikt? is de kans op pukkels dan ook al groot ofni?
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom kunne sommige mensen het niet gewoon houden bij gelegenheden of iig niet vaker dan 1x de week...
Drugs zijn ook veel leuker als je ze niet zo achterlijk vaak gebruikt.

Maar dat is slechts hoe ik erover denk. :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja het kan wel even erger worden dan.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien is dit wel de climax van recycling van amfetamine :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik doe het een keer per weekend. en ik heb een pukkel op men gezicht staan. dus ben best tevreden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."