Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedbugs

Speedbugs

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
jep, dan ben je te ver gegaan
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lektroluv zei:
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:
Klik om te vergroten...

beetje meer uitleg graag , wat is het , hoe voelt het
mss heb ik het al eens gehad

als je bedoeld dat je overal gekittel voelt , en overal gaat beginne krabben

of dat je denkt dat er een beest op je zit en echt zo parra word om het er af te krijgen , dat je wegdraait

been there done that
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan heb je volgens mij een andere drug gehad, van speed krijg je zulk gedrag niet, tenzij icm iets anders...
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was :openmouth:

als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zware speedgebruikers kunnen dit gedrag wel degelijk vertonen, heb het zelf gezien toen ik nog in de verslavingsopvang stage liep....
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...
Amateur, die vliegjes krijg je niet van speed, maar komt gewoon door lang wakker blijven en je zintuigen die niet meer 100% juist functioneren.

Speedbugs is zeg maar wat de stereotype junk heeft. Doet niks anders dan heel zenuwachtig in een hoekje aan zichzelf zitten krabben.

Ik heb t gelukkig nooit gehad, en ik ben vaak genoeg heel ver gegaan.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb in m'n heftige periode wel gehad dat ik dan al m'n korstjes wegkrabte omdat m'n huid perse effen moest voelen. Wat natuurlijk achteraf niet helpt... Dat kreeg ik dan meestal als ik een weekend doorgetrokken had en in bed ging liggen om te proberen te slapen. Dan wist ik dat ik teveel had gehad dat weekend en dan weer rustig aan doen.

Maar nog nooit dat ik echt jeuk had ofzo. Da's volgens mij ook echt voor de langdurig verslaafden. Ik weet van heroine verslaafden dat zij het wel heel veel hebben.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
uhu zei:
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...
Klik om te vergroten...



Daar hoef je niet veel voor te snuiven.
Je hoeft alleen maar een paar nachtjes wakker te blijven.
Door het slaapgebrek krijg je vanzelf dat soort dingen.
Ik weet niet of je het al eens meegemaakt hebt, maar buiten dat
heb ik weleens gehad dat ik schimmen zag, of dingen in m'n ooghoek voorbij zag gaan maar er was eigenlijk niks. Of dat je denkt dat je mensen hoort praten die er niet zijn. Dingen die stilstaan die voor jouw beleving bewegen. Dan bedoel ik niet een lantaarnpaal die ineens oversteekt maar een deur ofzo die zachtjes heen en weer wiebelt of de blaadjes van een plant die lijken te trillen.
En je weet echt nog wel waar je mee bezig bent hoor....
Ik ben nog nooit van de wereld geweest met speed toen ik dit had.

Beestjes onder m'n huid heb ik nog nooit gehad by the way.
Lijkt me erg freaky, als je dat denkt....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....

:mrgreen:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken het ja het is echt verschrikkelijk :angry:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hele VETTE film!!! :hearteyes:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wel veel jeuk aan mn hoofd op dit moment, ik denk alleen dat het gewoon placeboeffect is, ik ben nogal hypochonder helaas :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
lysergine25 zei:
die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hele VETTE film!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
jaaaaaaaaa <3 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon met de elektronische vliegenmepper op die arm rammen. :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
Klik om te vergroten...

Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant :(
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Speedbug???????????

Een vlieg die op "kruimeljacht"is geweest en op je spiegeltje is geland??
BBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."