Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen

Stoppen

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Daar neem ik een lijn op.
Klik om te vergroten...
haha doe ik mee! :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
dees zei:
Solidius zei:
Daar neem ik een lijn op.
Klik om te vergroten...
haha doe ik mee! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Cheers! :smoke:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#3
cheers! :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
vind bovenstaande reacties vrij misplaatst.. maargoed wie ben ik om daarover te oordelen he..

en voor de mensen die willen stoppen succes! Mijn gebruik loopt ook behoorlijk uit de hand en ben er voorlopig echt klaar mee.. Nu maar kijken of ik de verleiding ook kan weerstaan op de momenten dat het erop aan komt, dat is bij mij altijd de killer :(
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#5
met de pep al 2 wken helemaal gestopt, maar de sos is nog niet weg...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
dr. pepper zei:
met de pep al 2 wken helemaal gestopt, maar de sos is nog niet weg...
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen drop die shit man.. Nu val je alsnog van de ene in de andere verslaving en heeft t dus eigenlijk geen reet zin. Sterker nog, sos doet die extra schade aan je bankrekening :wave:
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap da nie zo goed hoor, dat kan toch nooit prettig zijn.
Waarom doe je jezelf dat aan! Je raakt lijkt me ernstig in de war..
Totaal geen bioritme meer, man oh man. Tja ik heb de laatste tijd van die verdomd goeie speed!, Het is niet normaal als ik vrijdag om 6 uur gewoon 2 forse lijne neem ben ik die complete zaterdag nog compleet fierlfjep, ja nah dan moet ik dus aan het werk, schildere en dan wor ik zo mieren neukerig dat ik zonder het door te hebben gewoon 4 uur aan 1 kozijntje zit te piele. Kom ik erachter, ga ik ff door zodra er zegmaar weer 1 opstakeltje opdoemt blijf ik weer hangen, maarre da's nie ut ergste ik weet echt nie hoe ik me moet gedrage in de pauze, echt zo van busted weetgewel, en krijg vazeleuf= (natuurlijk) geen hap door me keel.
Nee ik snap echt niet waarom je 6 gram speed per week zou gebruike..
Dan vraag ik me af, want dat zou ik zeker hebben, ben je dan soms niet bang of verward of depri, of vervreemd van de normale mens, want in zo'n roes verander je. Nou veel succes met je leven zoek jezelf op man. later. Tawl= handdoek
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dat trouwens wel normaal, op 2,3 lijne pep gewoon 24 uur wakker zijn?
Dr pepper voel je je al beter. of slechter op dat je nu geen knoete=geld meer yhebt van die minstens zo gore coke, en wat zeggen ze op school? ze moete toch verschil merke. Ik zou zegge ook geen coke, zeker niet in zo'n periode weetjewel ben je aan het afkicken ga je iets anders doen, op die manier zit je binne een maand weer aan de speed. WEDDE!!
HANDDOEK
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#9
de coke is niet een vervanging van de speed....ik gebruikte eerste lange tijd coke en speed door elkaar...de speed heb ik nu laten vallen, en met de sos ben ik oook bijna gestopt....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze noemen het niet voor niets 'de stille sloper' of was dat nou coke?

X
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
dr. pepper zei:
de coke is niet een vervanging van de speed....ik gebruikte eerste lange tijd coke en speed door elkaar...de speed heb ik nu laten vallen, en met de sos ben ik oook bijna gestopt....
Klik om te vergroten...
:beer:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dr. pepper als het een keer tegenzit denk dan 10 x achterelkaar wat ben ik een debiel dat ik zo zwak ben makkelijk gezegt weet ik maar het help mentaal wel een beetje.

succes...
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#13
PePhenkie___// zei:
dr. pepper als het een keer tegenzit denk dan 10 x achterelkaar wat ben ik een debiel dat ik zo zwak ben makkelijk gezegt weet ik maar het help mentaal wel een beetje.

succes...
Klik om te vergroten...

goed voor je zelfvertrouwen
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Nasty, gewoon kappen met die shit. Alles wat je nog hebt door de plee spoelen, en niks meer kopen. Verder veel bezig gaan met andere dingen (hobby's en werk enzo) om de drang naar drugs te onderdrukken :)
Klik om te vergroten...

Maar het is verleidelyk, omdat je mensen kent die het voor je kunnen regelen..
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#15
misschien helpt het als je uit het wereldje stapt?
andere gewoontes aanleren, geen omgang met vrienden die wel gebruiken, de situaties vermijden waar je normaal gebruikt?
is wel radicaal, maar het is wel heel moeilijk om nee te zeggen als men om je heen wel gebruikt...1 zwak moment en je gaat weer.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
speedkills zei:
misschien helpt het als je uit het wereldje stapt?
andere gewoontes aanleren, geen omgang met vrienden die wel gebruiken, de situaties vermijden waar je normaal gebruikt?
is wel radicaal, maar het is wel heel moeilijk om nee te zeggen als men om je heen wel gebruikt...1 zwak moment en je gaat weer.
Klik om te vergroten...

heel juist! maar ook niet eigelijk. je moet leren van jezelf te weerstaan aan verleidingen van welke aard dan ook, niet door ze te mijden maar juist om eraan te wennen zonder dat je er deel aan neemt/gebruikt... :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog niet eens zo lang geleden voor het eerst speed gedaan en toch neem ik het besluit: IK STOP ERMEE!!! Al lange tijd niet gedaan, kan me ook niet voorstellen er aan verslaaft te raken... wat zou je jezelf aandoen.... wat een teringzooi is die speed... ik raak die troep nooit meer aan! Het sloopt je finaal... En het laat je alleen maar denken dat je het nodig hebt... Wat een gniepig goedje... Vaarwel, ik zal je alles behalve missen! :wave:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
En het laat je alleen maar denken dat je het nodig hebt... Wat een gniepig goedje...
Klik om te vergroten...


idd, ben 6 jaar geleden na 12 jaar regelmatig speed er definitief mee gestopt. Is inderdaad vies spul dat erg slopend is.

Geef mij maar 200-300 gr MDMA een keer of 4 per jaar. Voor de rest hoef ik geen drugs :mrgreen: Wat voor mietje ben je ook als je al speed moet gaan snuiven om nog de fut te hebben om je te amuseren :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tyler en ik stoppen ook weer even een tijdje! :wave:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet niet of het iets helpt, ik heb er niet zoveel verstand van maar misschien help[t het idd om totaal weg te gaan uit het wereldje, het beste is gewoon verhuizen en ergens anders een nieuw leven opbouwen.
je kan dan nergens je speed regelen, je hebt geen vrienden die je er aan kunnen helpen en omdat je een nieuwe start maakt moet je zoiezo een nieuw ritme beginnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."