#1
re
hey hey iedereen na alles even doorgelezn te hebben en na veel tobben en denken zou ik toch even mijn situatie willen schetsen aan jullie om er even toch tegen iemand erover even te praten.Ik heb dus de leeftijd van 29 en ben op weg naar de 30.Mijn verleden houd niet zoveel in dan gebruiken en crapuul zijn zeg maar.Gelukkig is het een beetje zoals ze zeggen verstand komt met de jaren ma goed ik gebruik al sedert mijn 16 jaar en ben nu al een 3 tal jaar dagelijks gebruiker van de speed.Speed is tot nu toe mijn leven geweest door de speed ben ik van beschaamde jongen uitgegroeid tot een buitenwipper van 110kg.Nu zal je mischien denken hmm niet slecht toch ?? wel ja zo denk ik nu ook eenmaal magoed na vele relaties te hebben gehad en een poging tot huisje tuintje boompje enz ben ik nu terug sedert 2 weken mijn vriendin verloren door de pep.Ik heb mijn dagelijkse snuif ritme opgenomen toen ik zelfstandige was als pizzeria echter begonnen met mijn ex vriendin maar 2 maand later was ze het bos in tarara dus ik stond er aleen voor en het gebruik kwam natuurlijk goed uit want ik moest alles aleen doen en een dag uit 24u was voor mij tekort.Na een nogmaal zovele faling in mijn leven heb ik moeten stoppen met mijn zaak en ben ik geeindigd met een hoop schulden enz echter mijn job als portier/bewakingsagent heb ik gelukkig vlug kunnen hervatten en zit ik tot op heden nog steeds in .Mijn probleem nu echter is en was ook met mijn ex dat ik dus aleen woon en telkens de gedachten heb slapen ??? ja waarom zou ik ?? voor wie??maar jullie weten ook dat een mens moet slapen want anders gaje eraan kapot.Ik durf dit eerlijk bekennen dat ik een haat heb gekregen tot slapen mijn bed staat daar in de kamer maar ik kan mij niet meer herinneren waneer ik er het laatst in geslapen heb.Slapen doe ik waneer het echt moet en dan wel in mijn sofa.Na aandringen van mijn ex heb ik natuurlijk wel pogingen gedaan om te stoppen maar dan het alles of niks systeem waardoor je natuurlijk in een zak valt tot en met en zeker danog als je dan een teef van een vriendin hebt die speciaal op deze eerste dagen wilt naar zee gaan of wandelen enz nu mijn vraag tot jullie is aangezien ik telkens s'nachts werk hoe ik het best zou aanpakken om er redelijk door te geraken?? minderen in hoeveelheid ja ok al goed en wel maar zoals al eerder werd vermeld is het vlug van 1 word 2 enz Zou ik best een paar dagen verlof nemen want zonder geraak ik de nacht niet door en angezien ik zo een 300 kilometer per nacht afleg is het niet zo aan te raden even je oogjes te sluiten geloof mij maar.Ook zit ik nu wat in een deprimoment omdat ik juist verhuisd ben en mijn ex er vandoor is enz ge kent dawel e je denkt aha een nieuwe start jaja maar terug overal herinneringen eraan wie kan mij wat raad geven aub want ik ben echt teneinde raad.Mijn gedachten waren altijd "aleen een relatie kan mij redden" omdat je zo terug wat in het normale systeem kan geraken slapen opstaan eten werken enz wat zijn jullie ervaringen hierin en alvast bedankt voor de raad thx
hey hey iedereen na alles even doorgelezn te hebben en na veel tobben en denken zou ik toch even mijn situatie willen schetsen aan jullie om er even toch tegen iemand erover even te praten.Ik heb dus de leeftijd van 29 en ben op weg naar de 30.Mijn verleden houd niet zoveel in dan gebruiken en crapuul zijn zeg maar.Gelukkig is het een beetje zoals ze zeggen verstand komt met de jaren ma goed ik gebruik al sedert mijn 16 jaar en ben nu al een 3 tal jaar dagelijks gebruiker van de speed.Speed is tot nu toe mijn leven geweest door de speed ben ik van beschaamde jongen uitgegroeid tot een buitenwipper van 110kg.Nu zal je mischien denken hmm niet slecht toch ?? wel ja zo denk ik nu ook eenmaal magoed na vele relaties te hebben gehad en een poging tot huisje tuintje boompje enz ben ik nu terug sedert 2 weken mijn vriendin verloren door de pep.Ik heb mijn dagelijkse snuif ritme opgenomen toen ik zelfstandige was als pizzeria echter begonnen met mijn ex vriendin maar 2 maand later was ze het bos in tarara dus ik stond er aleen voor en het gebruik kwam natuurlijk goed uit want ik moest alles aleen doen en een dag uit 24u was voor mij tekort.Na een nogmaal zovele faling in mijn leven heb ik moeten stoppen met mijn zaak en ben ik geeindigd met een hoop schulden enz echter mijn job als portier/bewakingsagent heb ik gelukkig vlug kunnen hervatten en zit ik tot op heden nog steeds in .Mijn probleem nu echter is en was ook met mijn ex dat ik dus aleen woon en telkens de gedachten heb slapen ??? ja waarom zou ik ?? voor wie??maar jullie weten ook dat een mens moet slapen want anders gaje eraan kapot.Ik durf dit eerlijk bekennen dat ik een haat heb gekregen tot slapen mijn bed staat daar in de kamer maar ik kan mij niet meer herinneren waneer ik er het laatst in geslapen heb.Slapen doe ik waneer het echt moet en dan wel in mijn sofa.Na aandringen van mijn ex heb ik natuurlijk wel pogingen gedaan om te stoppen maar dan het alles of niks systeem waardoor je natuurlijk in een zak valt tot en met en zeker danog als je dan een teef van een vriendin hebt die speciaal op deze eerste dagen wilt naar zee gaan of wandelen enz nu mijn vraag tot jullie is aangezien ik telkens s'nachts werk hoe ik het best zou aanpakken om er redelijk door te geraken?? minderen in hoeveelheid ja ok al goed en wel maar zoals al eerder werd vermeld is het vlug van 1 word 2 enz Zou ik best een paar dagen verlof nemen want zonder geraak ik de nacht niet door en angezien ik zo een 300 kilometer per nacht afleg is het niet zo aan te raden even je oogjes te sluiten geloof mij maar.Ook zit ik nu wat in een deprimoment omdat ik juist verhuisd ben en mijn ex er vandoor is enz ge kent dawel e je denkt aha een nieuwe start jaja maar terug overal herinneringen eraan wie kan mij wat raad geven aub want ik ben echt teneinde raad.Mijn gedachten waren altijd "aleen een relatie kan mij redden" omdat je zo terug wat in het normale systeem kan geraken slapen opstaan eten werken enz wat zijn jullie ervaringen hierin en alvast bedankt voor de raad thx
