#1
Dat werkt echt het beste, ik weet niemand in mijn dorp die dealt, ik moest altijd 30 km rijden en dat kan ik niet meer doen wegens geld gebrek. Ik loop af en toe ook binnen bij een verslavingshulp organisatie en daar kan ik bijkletsen met andere mensen en verslaafden. Dat werkt ook erg goed, dan zie je de echte onderkant van de drugs. En dan ga ik met een goed gevoel weer naar huis, blij dat ik een fijn gesprek gehad heb en dankbaar dat ik niet smerig en stinkend rondloop, bedelend om geld om drugs mee te kunnen kopen. Misschien is dat erg hypocriet maar het werkt goed voor mij...
X
X