Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLege envelopjes in water

Lege envelopjes in water

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jezus....
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schrapen is te veel werken, vind die verdoofde tong altijd wel fijn :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je er een klein lijntje sos uit zou kunnen los weken oké (weet niet eens of het wel werkt mja)
Maar pep? koop gewoon nieuwe :wave:
M
Mr. QLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste leden,

Ik heb mij laten vertellen dat als je een aantal lege envelopjes hebt (waar pep in heeft gezeten), en je deze in het water doet en dit een halfuur laat staan & vervolgens het water opdrinkt, dat je dan alsnog wat voelt.

Klopt dit?

Heb hier namelijk nog circa 30 lege envelopjes liggen, en vraag mij af of dit echt werkt.

Grtz,
Mr. Q.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ons bin zuunig.. :mrgreen:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
30 envelopjes.

3 mg per sealtje.
30x3= 90 mg.

Zou je dus kunnen voelen,maar dan moet er wel 3 mg nog in zitten per ding.

SChraapzzee
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gooi mijn envelopjes altijhd meteen weg.... Ben ik nu raar? :mrgreen:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ghetto stylo :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Valentijntje zei:
ghetto stylo :smoke:
Klik om te vergroten...

met speed idd wel ja

jezus hee
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
Klik om te vergroten...

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als die sealtjes allemaal van de afgelopen 4 weken waren doet het vast nog wel wat ja.
Als ze al een half jaar in een la liggen geef ik je weinig kans.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
succes ermee jongen...

ik geloof dat spanje nummer 1 is met de meeste drugsresten op de bankbiljetten..

hast la pasta.. :openmouth:

adios :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat voor nut heeft dat om al die sealtjes bij te houden?
Is een beetje vragen om problemen vind ik.
Kzou zegge koop ineens een nieuwe gram :d
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonnieDark0 zei:
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:
Klik om te vergroten...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja idd ik zou ook gwn een nieuwe gram gaan halen.
kost toch max. 10 euro :grin:
als het nu coke was zou ik hebt mss nog hebben gdn het kost 40 euro meer.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
Klik om te vergroten...

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.
Klik om te vergroten...

In Rome (vooral in de buurt van de uni daar) is de verhouding coke in de lucht groter dan waar dan ook.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#19


:confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ah een likker... Ik heb een hekel aan likkers en schrapers. Van die gasten die hun sealtje net zo lang schrapen tot er geen sealtje meer over is... Verslaafden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."