Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLege envelopjes in water

Lege envelopjes in water

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#1
succes ermee jongen...

ik geloof dat spanje nummer 1 is met de meeste drugsresten op de bankbiljetten..

hast la pasta.. :openmouth:

adios :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voor nut heeft dat om al die sealtjes bij te houden?
Is een beetje vragen om problemen vind ik.
Kzou zegge koop ineens een nieuwe gram :d
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:
Klik om te vergroten...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja idd ik zou ook gwn een nieuwe gram gaan halen.
kost toch max. 10 euro :grin:
als het nu coke was zou ik hebt mss nog hebben gdn het kost 40 euro meer.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
Klik om te vergroten...

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.
Klik om te vergroten...

In Rome (vooral in de buurt van de uni daar) is de verhouding coke in de lucht groter dan waar dan ook.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7


:confused:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik likte altijd de sealtjes af voordat ik ze weggooi (bij coke). :rolleyes:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sos oraal werkt bijna niet.
Weinig mensen droppen volgens mij maar sosbommen.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga geen pauper/junkie grappen maken...

in plaats daarvan, een keiharde:


HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
Klik om te vergroten...

als ze bij mij vandaan komen niet meer :wink:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD
Klik om te vergroten...

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.
Klik om te vergroten...

Ne prof waar ik ooit les heb van gehad onderzocht het cokegebruik van Antwerpen...aan de hand van concentraties van bepaalde stoffen in de Schelde.

:mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Addick zei:
Sos oraal werkt bijna niet.
Weinig mensen droppen volgens mij maar sosbommen.
Klik om te vergroten...
sos oraal werkt zeker wel.
3/4 van wat je snuift beland in je maag kneus... :beer:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Idd, alleen is het zonde om het te slikken. Snuiven is juist uber chill :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Jezus....
Klik om te vergroten...
Ja ?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonnieDark0 zei:
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat sowiso ! Als je ergens net zo lang werkt als je wacht op het oplossen van de speed in je glas, heb je geld voor een gram ! Is nog beter voor je tanden ook

pilliewilly zei:
plaatje
Klik om te vergroten...

:beer:

En verder, ga ik hiermee mee:

Lektroluv zei:
HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Klik om te vergroten...

HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah een likker... Ik heb een hekel aan likkers en schrapers. Van die gasten die hun sealtje net zo lang schrapen tot er geen sealtje meer over is... Verslaafden...
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Schrapen is te veel werken, vind die verdoofde tong altijd wel fijn :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je er een klein lijntje sos uit zou kunnen los weken oké (weet niet eens of het wel werkt mja)
Maar pep? koop gewoon nieuwe :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."