Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSealtjes

Sealtjes

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
Je kunt toch ook gewoon bij een smartshop sealtjes kopen.. waarom per se online.
J
JullikLid
Waar maak jij je sealtje's altijd van?
Snowseal's
of pak je gewoon een stuk papier en vouw je er daar wat van.
Ik zelf doe het altijd met flyer's/folders etc
Als het maar dik genoeg is om te laten drogen :beer:
D
DonnieDark0Lid
Ik maak nooit sealtjes. Ik heb zo'n glazen opbergflesje met een mini schepje aan het dopje.
Je moet sealtjes i.i.g. nooit van gewoon papier maken. Dat kan bij vochtigheid je pep absorberen :)
r
rsn_powerLid
snow sealtjes uit de smart shop
of van het kaftje uit een cd of dvd hoesje

ma gebruik de sealtjes alleen voor coke, nooit voor speed, speed doe ik in kleine zakjes met sluiting
c
chrzzLid
Fuck sealtjes, ik gebruik de luchtdichte plastic zakjes, VEEL handiger imo :smoke:
M
MarSNELLid
Ponypacks!! Heb een tijdje geleden via een webwinkel een pakket gekocht voor eigen gebruik, en ze raken maar niet op. In ieder geval liever niet in van die plastic sluit zakjes.
l
lysergine25Lid
chrzz zei:
Fuck sealtjes, ik gebruik de luchtdichte plastic zakjes, VEEL handiger imo :smoke:
Klik om te vergroten...

Je bedoelt de niet luchtdichte gripzakjes !!
Veel onhandiger ja, maar goed, the belgian style he !!
S
SomaLid
Kent iemand een goeie online winkel waar je die zakjes en sealtjes kan kopen? Lijkt me wel handig..
T
TrippyShitLid
Soma zei:
Kent iemand een goeie online winkel waar je die zakjes en sealtjes kan kopen? Lijkt me wel handig..
Klik om te vergroten...

bij azarius.nl
c
chrzzLid
lysergine25 zei:
chrzz zei:
Klik om te vergroten...

Je bedoelt de niet luchtdichte gripzakjes !!
Veel onhandiger ja, maar goed, the belgian style he !!
Klik om te vergroten...

Wat is dit voor onzin? Ik heb zowel al snow sealtjes als plastic zakjes gehad, wat heeft dit te maken met dat ik Belg ben? En mijn persoonlijke ervaring is dat mijn lekkere pasta al snel uitdroogt en verpoederd in een envelopje. Daarom plastic zakje :) En volgens mij zijn die zakjes in ieder geval VEEL luchtdichter dan envelopjes.
D
DrientjeLid
DonnieDark0 zei:
Ik maak nooit sealtjes. Ik heb zo'n glazen opbergflesje met een mini schepje aan het dopje.
Je moet sealtjes i.i.g. nooit van gewoon papier maken. Dat kan bij vochtigheid je pep absorberen :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nou alleen nog maar in flims gezien... En in films zie ik nooit sealtjes, jammer...
X
L
Lucy In The SkyLid
Heb laatst op internet een stel van die strijkzakken gekocht.. Al wel betaald, maar tot op heden nog niks van weer gehoord :(
S
SomaLid
TrippyShit zei:
Soma zei:
Klik om te vergroten...

bij azarius.nl
Klik om te vergroten...

Ja, maar die zijn redelijk duur eigenlijk
S
SomaLid
3.5 euro voor 100 zakjes is eigenlijk toch niet veel :tongueout:. Maarja, dan die verzendkosten..
W
WackyLid
Lake zei:
Je kunt toch ook gewoon bij een smartshop sealtjes kopen.. waarom per se online.
Klik om te vergroten...

Je deur uit en dingen in een winkel kopen is van de vorige eeuw man, wie doet dat nog ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."